درگیری ارتش سوریه با النصره و داعش در حمص + فیلم

پنج‌شنبه 11 تير 1394 - 21:22

حمص (العالم) – درگیری ارتش سوریه با گروه های مسلح در شمال حومه حمص ادامه دارد و نیروی هوایی ارتش سوریه به مرکز اصلی گروه های "داعش" و "النصره" در "رستن" حمله کردند.

"رؤی العلی" خبرنگار شبکه العالم روز پنجشنبه از حومه حمص گزارش داد، درگیری شدید در شمال حمص ادامه دارد و ارتش تجمع تروریست های مسلح در شهر رستن که جبهه النصره از بیش از یک سال قبل بر آن سیطره دارد و پست های بازرسی در محله های آن ایجاد نموده است، هدف قرار داد.
ارتش از شمال شهر رستن که آن را در تصرف دارد تروریست های مسلح در شهر را هدف قرار داد. 
پل سد رستن که جنوب سوریه را به شمال آن متصل می کند، در تیر رس نیروهای ارتش سوریه قرار دارد.
هواپیماهای ارتش سوریه مواضع تروریستها در دشت رستن که از "الحوله" تا "صحرا" سوریه امتداد دارد و مقر اصلی داعش و النصره است، هدف قرار دادند.
یکی از فرماندهان عملیاتی به خبرنگار شبکه العالم گفت، شهر رستن دژ اصلی عناصر تروریست مسلح جبهه النصره و بقیه گروه های تروریستی است. 
وی افزود، ارتش سوریه با دفاع شدید از مواضع خود در شمال شهر رستن روزانه خسارات مادی و تلفات جانی به عناصر تروریست وارد کرده و آماده هر نوع سناریوی احتمالی می باشد. 

از سوی دیگر، رنج و مشکلات اهالی رستن بیش از سه سال است کمه ادامه دارد و اشخاصی که توانستند از شهر خارج شوند به ارتش سوریه پیوستند مانند ابو خالد که برای جنگ با گروه های مسلحی که این شهر را از او گرفته اند به ارتش سوریه پیوست. 
وی در یکی از خطوط مقدم جبهه به خبرنگار العالم گفت، من از اهالی رستن هستم و تسلیم شدن در برابر تروریسم را نپذیرفتم، به همین دلیل به ارتش پیوستم تا از اهالی شهر، اقوام و نزدیکانم در رستن و تمام سوریه در برابر تکفیری های تروریست که عربستان، آمریکا و اسراییل آنان را فرستاده اند، دفاع کنم.    
ارتش سوریه با استقرار در این خطوط تحرکات تروریست ها را رصد نموده و هدف قرار می دهد؛ و سدی محکم در شمال شهر "حمص" در برابر تحرکات تروریست های مسلح ایجاد کرده است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها