ویران شدن خانه‌‌‌های مردم یمن در حملات عربستان + ویدیو

چهارشنبه 17 تير 1394 - 19:59

صنعا (العالم) – ادامه حملات سنگین و مستمر عربستان سعودی به یمن، ویرانی ها و مشکلات فراوانی به جا گذاشته و باعث نگرانی مردم یمن از تعداد زیاد قربانیان این جنگ شده است.

خبرنگار شبکه العالم از صنعا گزارش داد، جنگنده های سعودی بی توجه به این که شهروندان یمنی ارتباطی با اهداف مورد نظر آنها ندارند خانه ها، مناطق مسکونی و بازارها را همچنان هدف حمله قرار می دهند.
یک شهروند یمنی به خبرنگار العالم گفت: متجاوز سعودی خانه شهروندانی را هدف قرار می دهد که هیچ ارتباطی به سیاست و احزاب و سازمان ها ندارند... مردمی بی گناه هستند.
شب های یمن مانند پرده ای سیاه شهرها را می پوشاند و در ساعاتی از آن بمباران جنگنده های سعودی جان بی گناهان را می گیرد که این امر باعث ایجاد حالت ترس و وحشت در بیشتر زنان و کودکان شده و زندگی آنها را مختل کرده است.
یک کودک یمنی که روی خرابه های خانه شان نشسته بود در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: سعودی ها هرروز خانه های ما را هدف حمله قرار می دهند ولی ما تا زمان پیروزی مقاومت می کنیم.
شهروندانی که از حملات سعودی جان به در می برند با آثار و خسارات فراوان ناشی از آن دست و پنجه نرم می کنند. صاحب خانه ای که در بمباران تقریبا به طور کامل از بین رفته و ساکنانش بی سرپناه شده اند می گوید: هر خانه ای که فرو می ریزد تعدادی شهید به جا می گذارد و این اقدام سعودی – صهیونیستی کار بزدلانه ای است.
بازارها، مساجد و مقر احزاب و تاسیسات شهری و زیربنایی و هر آنچه که در عرف بین المللی تجاوز به آن در طی جنگ ممنوع است توسط متجاوزان سعودی هدف قرار گرفته و بدترین جنایت های بشری علیه مردم یمن صورت گرفته است اما رسانه ها همچنان در حال پنهان و یا توجیه کردن این اقدامات هستند.
سعودی ها بعد از آن که در تحقق اهداف اعلام شده خود ناکام ماندند به حمله مستقیم به خانه ها و مناطق مسکونی روی آورده اند که تا کنون تعداد زیادی قربانی داشته است.

پربیننده ترین خبرها