انتشار جزئیات عملیات زیکیم توسط گردانهای قسام + فیلم

پنج‌شنبه 18 تير 1394 - 09:38

گردان های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس با انتشار ویدیویی جدید، جزئیاتی از عملیات "زیکیم" را که سال گذشته علیه پایگاه نظامی صهیونیستی انجام داد، به تصویر کشید.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم،، سال گذشته در چنین روزهایی و در جریان حمله رژیم صهیونیستی به باریکه غزه، مبارزان شهید عزالدین قسام در عملیاتی کم نظیر از طریق دریا به اراضی تحت اشغال صهیونیست ها نفوذ کرده و خود را به پایگاه نظامی "زیکیم" ارتش رژیم اسرائیل رسانند و پس از انجام عملیات به سلامت به غزه بازگشتند.

همزمان با اولین سالگرد این عملیات افتخار آمیز سایت اطلاع رسانی گردان های عزالدین قسام با انتشار یک ویدیو، ماجرای این عملیات را به تصویر کشید که نشان می دهد یکی از رزمندگان مقاومت بعد از مکث چند ساعته و اجرای عملیات شناسایی در محل پایگاه زیکیم، به سلامت به مقر خود باز می گردد.

این ویدیو نشان می دهد که توپخانه قسام پایگاه زیکیم را با خمپاره و موشک های 107 هدف قرار می دهد که در اثر آن، تعدادی از تفنگداران صهیونیست کشته و یا زخمی می شوند.

قسمت هایی از این ویدیو که توسط دوربین هایی در اطراف پایگاه زیکیم ضبط شده، کذب بودن ادعای صهیونیست ها را درباره میزان اندک خسارت های ناشی از عملیات گردان های قسام اثبات می کند.

پربیننده ترین خبرها