روز قدس خط بطلانی بر نقشه های رژیم اسرئیل+فیلم

پنج‌شنبه 18 تير 1394 - 13:24

مقامات رژیم صهیونیستی همزمان با نزدیک شدن به روز جهانی قدس بر تدابیر امنیتی خود و محاصره شهر بیت المقدس شدت بخشیدند و به منظور رویارویی احتمالی با فلسطینیان پست های بازرسی و موانع ایجاد کردند.

خبرنگار شبکه خبری العالم گزارش داد: فلسطینیان ساکن بیت المقدس در معرض انواع اعمال فشارها و بازداشت ها و اقدامات سرکوبگر رژیمی قرار دارند که برای انتظار طولانی زنان، کودکان، پیران و بیماران در پست های ایست و بازرسی اهمیتی قائل نیست.

جمال عمرو کارشناس امور قدس در گفت وگو با العالم می گوید: تمامی کشمکش های سیاسی برای ملت فلسطین هیچ ارزشی ندارد؛ فلسطینیان حول محور مسجد الاقصی و روز جهانی قدس گردهم جمع شده و از هر سو، به سوی این مکان مقدس خواهند رفت و به همین دلیل، رژیم صهیونیستی موانع زیادی برای سد کردن راه فلسطینیان ایجاد کرده است؛ فلسطینی ها مسجد الاقصی را دوست دارند و جان و خون خود را نثارش می کنند؛ آنها از هر سو خواهند آمد، پس می توان گفت ما در برابر صحنه هولناکی از یک جنگ اعلام شده و تمام عیار علیه مسجد الاقصی و ساکنان بیت المقدس قرار داریم.

رژیم صهیونیستی همه ساله و همزمان با نزدیک شدن روز جهانی قدس در سرزمین اشغالی حالت آماده باش اعلام می کند و با ایجاد پست های بازرسی و موانع، بر محاصره خود شدت می بخشد و با بازرسی دقیق خودروها و افراد و وسایل آنها، محدودیت های شدیدی علیه فلسطینیان اعمال می کند و نیروهای خود را در سراسر نقاط شهر مستقر می کند.

یوسف مخیمر رییس کمیته محافظان مسجد الاقصی در بیت المقدس در گفت وگو با العالم می گوید: رژیم اشغالگر صهیونیست با ایجاد دیوارهای نژادپرستی و در پیش گرفتن اقدامات پلیسی، در صدد در انزوا قرار دادن بیت المقدس است و می خواهد مانع از رسیدن مردم در روز قدس به مسجد الاقصی شود؛ ما می گوییم ارتباط بیت المقدس با جهان باید باز باقی بماند؛ مسجد الاقصی باید در برابر تمامی مومنان باز باقی بماند تا بتوانند نماز خود را در آن اقامه کنند.

خبرنگار العالم گفت: شهر بیت المقدس در انزوا و محاصره و تمامی ورودی های شهر بسته باقی می ماند، اما علیرغم همه اینها، فلسطینیان بسوی این شهر در ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس پیش خواهند آمد تا تمامی نقشه های رژیم صهیونیستی در منزوی نگه داشتن این شهر ناکام بماند. 

پربیننده ترین خبرها