انصارالله سکوت جهان درقبال تجاوز سعودیها را محکوم کرد

انصارالله سکوت جهان درقبال تجاوز سعودیها را محکوم کرد
پنج‌شنبه 18 تير 1394 - 13:41

شورای سیاسی جنبش انصار الله، سکوت جامعه جهانی در قبال تجاوزگری و جنایت آفرینی مداوم حکومت سعودی علیه مردم یمن را محکوم کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، شورای سیاسی جنبش انصار الله  با صدور بیانیه ای اعلام کرد: صد و پنجمین روز از تجاوز سعودی – آمریکایی علیه ملت یمن سپری شد، تجاوزی که در روزهای اخیر روند وحشیانه تری به خود گرفت و این روند، متاسفانه با سفر فرستادۀ ویژه سازمان ملل به یمن و حضور او در صنعا همزمان شد.

به نوشته وبگاه یمنی پرس، در این بیانیه آمده است: همزمان با حضور فرستادۀ سازمان ملل در صنعا، متجاوزان سعودی، جنایت های وحشتناکی علیه غیرنظامیان یمنی مرتکب شدند که صدها شهید و زخمی در چندین استان این کشور به جا گذاشت.

این بیانیه تاکید کرد: این تجاوز وحشیانه، همه خطوط قرمز را زیرپا گذاشت و آشکارا همه قوانین و پیمان های بین المللی و در صدر آنها، قانون بین الملل و منشور سازمان ملل را در برابر دیدگان جهانیان نقض کرد.

شورای سیاسی جنبش انصار الله تاکید کرد: ما این سکوت جامعه جهانی و سازمان ملل در قبال تجاوزگری و جنایت هایی که علیه ملت یمن روی می دهد، محکوم می کنیم.

این بیانیه همچنین از ایستادگی اسطوره ای ملت بزرگ یمن در برابر این تجاوزگری و حماسه آفرینی آنها در زمینه حفظ استقلال و آزادی یمن و دفاع از عزت و کرامت انسانی تجلیل و قدردانی کرد.

26

پربیننده ترین خبرها