جیش‌الاسلام، دو داعشی عربستانی و کویتی را اعدام کرد

جیش‌الاسلام، دو داعشی عربستانی و کویتی را اعدام کرد
پنج‌شنبه 18 تير 1394 - 19:20

گروه تروریستی جیش الاسلام در سوریه یک عربستانی و یک کویتی را که عضو گروه تروریستی داعش بودند ، به ضرب گلوله اعدام کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، داعش هلاکت این دو عضو عربستانی و کویتی و دیگر اعضای خود را به دست جیش الاسلام تأیید؛ و تهدید کرده است که انتقام خون آنها را خواهد گرفت .

گروهک تروریستی جیش الاسلام به سرکردگی زهران علوش در استان ریف دمشق با ارتش سوریه می جنگد. گروه های تروریستی دیگری هم در این استان با دولت سوریه می جنگند، ولی جیش الاسلام شناخته شده تر از آنها است.

بخش اطلاع رسانی جیش الاسلام در واکنش به هلاکت چند عضو خود به دست داعش، فیلمی را منتشر کرده است که در این فیلم اعدام 18 عضو داعش نشان داده شده است.

داعش چندی پیش فیلمی را منتشر کرد که در این فیلم سربریدن 12 عضو جیش الاسلام و چند گروه تروریستی رقیب دیگر را به تصویر کشیده بود.

جیش الاسلام این فیلم را "قصاص مظلومین از خوارج طاغی" نامگذاری کرده است. این فیلم هیجده عضو داعش را در حالی که به وزنه و زنجیر آهنی بسته شده اند و لباس های سیاه پوشیده اند، نشان می دهد و جلادان جیش الاسلام نیز همانند قربانیان داعش، لباس های نارنجی پوشیده اند. 

اسامی اعدامی ها نیز در این فیلم نشان داده شده است که نام "انس الیوسفی" عضو عربستانی داعش و اهل استان القصیم عربستان در میان این اسامی دیده می شود . انس الیوسفی چند ماه پیش به اسارت جیش الاسلام درآمد و به اتهام بمب گذاری و توزیع اعلامیه اعدام شد. 

همچنین "فهد العنزی" معروف به "ابومنذر العرافه" عضو کویتی داعش نیز در میان اعدامی هاست. العنزی قاضی شرع داعش بود. 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها