مواد انفجار مسجد امام صادق از بحرین به کویت رسید

مواد انفجار مسجد امام صادق از بحرین به کویت رسید
جمعه 19 تير 1394 - 11:28

العالم ـ یک روزنامه کویتی نوشت که دو تروریست سعودی که در انفجار مسجد امام صادق(ع) در کویت دست داشتند، اعتراف کردند که مواد منفجره به کار رفته در کمربند انفجاری را از یک بحرینی وابسته به داعش دریافت کردند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، روزنامه الشاهد چاپ کویت در گزارشی تصریح کرد که بنا به اعتراف متهمان، مواد اولیه از طریق پل ملک فهد از بحرین وارد عربستان شد و آنها این مواد را جمع آوری کرده و ساخت کمربند انفجاری را در استراحتگاهی در القصیم تکمیل کردند.

وی افزود: همچنین دو نفر دیگر که یکی از آنها یمنی است، در ساخت کمربند انفجاری به دو تروریست سعودی کمک کردند. آنها کمربند انفجاری را در جعبه پر از یخ در خودرو قرار دارند و روی آن را از بطری های آب و قوطی های دیگری پر کردند تا ماموران گمرک در گذرگاه النویصیب را  گمراه کنند. سپس وارد کویت شده و در جاده با عبدالرحمن صباح ملاقات کردند و کمربند انفجاری را به وی تحویل دادند. پس از آن دو روز را در کویت نزد برادر دیگر خود سپری کردند و پس از پایان عملیات در همان روز، آنجا را ترک کردند.

به نوشته روزنامه الشاهد، یکی از آنها عازم طائف شد و دیگری در الخفجی باقی ماند. دو متهم از طریق یک سعودی(م.ن) و یک کویتی(ر.ج) و نیز یک عراقی و دو سوری با سران داعش در سوریه در تماس بودند.

پربیننده ترین خبرها