داعش یک نوزاد شیرخواره را در عراق بمب‌گذاری و منفجر کرد

داعش یک نوزاد شیرخواره را در عراق بمب‌گذاری و منفجر کرد
جمعه 19 تير 1394 - 16:59

داعش یک نوزاد شیرخواره را در «الشرقاط» چند هفته پس از اعدام پدرش، بمب‌گذاری و به منظور آموزش به نیروهای خود، از راه دور او را منفجر کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از فارس ،  «صادق الحسینی» رئیس کمیسیون امنیتی در شورای استانداری دیالی، امروز (جمعه) اعلام کرد که داعش یک نوزاد شیرخواره را صبح امروز بمب‌گذاری کرد و از فاصله دور برای آموزش نیروهای جدید این گروه تروریستی در نزدیکی «الشرقاط» در شمال استان «صلاح‌الدین» منفجر کرد.

وی طی یک کنفرانس مطبوعاتی اظهار داشت: جنابات داعش در حق افراد مختلف جامعه عراقی متوقف نشده است و این گروه تکفیری و تروریستی، هیچ زن، مرد، پیر، جوان و کودکی را از جنایات خود مستثنی نمی‌کند.

به نوشته «السومریه نیوز»، الحسینی اظهار داشت: اطلاعاتی در دست است که نشان می‌دهد، داعش یک نوزاد شیرخواره را که فرزند یک شهروند عراقی اعدام شده در چند هفته پیش بود، با زور به گروگان گرفته بود  که  امروز در پایگاه نظامی خود در نزدیکی شرقاط ، او را بمب‌گذاری کرد و در مقابل چشم ده‌ها تکفیری با کنترل از راه دور، منفجر کرد. پدر این نوزاد به اتهام مشارکت در کشتن یک تکفیری، اعدام شده بود.

رئیس کمیسیون امنیتی در شورای استانداری دیالی تاکید کرد که بمب‌گذاری نوزادان شیرخواره، یک مسئله عادی برای تکفیری‌های داعش به شمار می‌رود و آنها اغلب برای آموزش نیروهای خود، از نوزدان استفاده می‌کنند.

داعش چند ماهی است که کنترل منطقه الشرقاط در شمال صلاح‌الدین را در دست دارد و تاکنون به بهانه‌های مختلف، شمار زیادی از ساکنان این منطقه را اعدام کرده است.
 

پربیننده ترین خبرها