حمایت نماینده پارلمان بحرین از گروهک منافقین + فیلم

يکشنبه 21 تير 1394 - 11:40

عضو فراکسیون «روابط خارجی» پارلمان بحرین با حضور در جلسه گروهک تروریستی «منافقین» در پاریس، حمایت خود از این گروهک را اعلام کرد.

 به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از سایت "مراه البحرین "، "جمال بوحسن" نماینده سلفی بحرینی در جلسه منافقین در پاریس از این گروهک تروریستی حمایت کرد.

شبکه تلویزیونی "اللولوه" بحرین نیز برای برملا کردن ماهیت حقیقی این نماینده بحرینی در حمایت از تروریسم گروهک منافقین و جنایت هایش، بخشی از فیلم سخنان او در جلسه این گروهک را پخش کرد. این فیلم نشان داد که چگونه بوحسن در سخنانش، سرسپردگی خود و دولت بحرین را به گروهک تروریستی منافقین بیان می دارد و می گوید که کشورش به گروهک منافقین احترام می گذارد. !

گفتنی است اکثریت اعضای پارلمان بحرین ازهواداران دولت بحرین هستند.

او برای اینکه سرسپردگی خود به منافقین را کامل کند، خطاب به مریم رجوی از سرکردگان این گروهک تروریستی به زعم خود گفت: "اینگونه احساس می شود که دوران پایان نظام ایران فرا رسیده و می توانم با اطمینان بگویم که نشست آتی ما به ریاست شما در تهران برگزار خواهد شد" !!!

شبکه الؤلؤه با انتشار بخشهایی از سخنرانی این نماینده بحرینی، تأکید کرد که این امر بیانگر حمایت نظام بحرین از این گروهک تروریستی از طریق نمایندگان خود است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها