ادامه فعالیت شبکه جعلی "العالم" عربستان! + فیلم و عکس

يکشنبه 21 تير 1394 - 17:47

با وجود گذشت بیش از دو ماه از آغاز به کار یک شبکه تلویزیونی جعلی که نشان و هویت شبکه العالم را سرقت کرده، گردانندگان ماهواره‌های عرب‌سَت و نایل‌سَت از رسیدگی به این موضوع و حذف آن سر باز می زنند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، خودداری گردانندگان ماهواره‌های عرب‌سَت و نایل‌سَت از پذیرش مسئولیت خود در رسیدگی به این تخلف آشکار، فرصت ادامه فعالیت و پیگیری اهداف غیراخلاقی و به دور از اصول حرفه ای را برای این شبکه جعلی فراهم کرده است.

سردمداران تجاوز وحشیانه به ملت یمن، حدود دو ماه پیش با به راه انداختن یک شبکه جعلی با نام و لوگوی شبکه "العالم"، فصل جدیدی از انتشار اخبار دروغین درباره وقایع یمن و ترویج طایفه‌گرایی و تکفیر و تنفر در میان مسلمانان را آغاز کردند.

چند ماه پیش هم محافل وابسته به سازمان اطلاعات عربستان، حساب کاربری شبکه العالم در توییتر و یوتیوب را هک کردند و اخباری نادرست و ساختگی منسوب به العالم را از طریق شبکه های زنجیره ای وابسته به خود منتشر نمودند؛ اقدامی که از سوی محافل رسانه ای به عنوان تلاشی برای کسب حداقل دستاوردهای رسانه ای از تجاوز به یمن؛ و اقدامی نخ‌نما شده و غیر حرفه‌ای ارزیابی شد.

 

پربیننده ترین خبرها