نایب رییس پارلمان عراق مطرح کرد:

دلیل انتشار تصاویر جدید از اسپایکر

دلیل انتشار تصاویر جدید از اسپایکر
دوشنبه 22 تير 1394 - 10:51

نایب رییس پارلمان عراق با درخواست برای تایید هر چه سریعتر حکم اعدام عاملان کشتار در پایگاه آموزشی هوایی اسپایکر، انتشار تصاویر جدیدی از این جنایت را بیانگر ترس داعش از نیروهای مردمی توصیف کرد.

به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، همام حمودی گفت: خواسته ما این است که اجرای احکام اعدام عاملان کشتار نیروهای نظامی این کشور در پایگاه هوایی اسپایکر به احترام خون قربانیان و خانواده های آن ها و همزمان با نزدیک شدن به عید سعید فطر، هر چه سریعتر تایید شود و به تاخیر نیفتد به ویژه اینکه دادگاه کیفری حکم اعدام آن ها را صادر کرده است.

سومریه نیوز به نقل از حمودی اعلام کرد:انتشار تصاویر جدید از حادثه اسپایکر از سوی داعش دلیل روشنی بر فروپاشی و میزان تلفات جانی و وارد آمدن خسارت به تجهیزات آن ها و همچنین ترس و وحشت آن ها از شجاعت نیروهای بسیج مردمی حاضر در میدان های جنگ است.

نایب رییس پارلمان عراق اظهار داشت: این تصاویر به همه گروههای مسلح و نیروهای امنیتی حاضر در میدان های جنگ انگیزه می دهد و باعث می شود آن ها مصمم تر از گذشته برای دستیابی به پیروزی های بیشتر به ویژه در نبرد قریب الوقوع خود در فلوجه تلاش کنند.

گروه تروریستی داعش دیروز (یکشنبه 21 تیر ماه) فیلم جدیدی از کشتار در پایگاه هوایی اسپایکر و صحنه های منتشر نشده از این حنایت را منتشر کرد.

داعش ژوئن 2014 پس از تصرف شهر موصل در استان نینوا صدها دانشجوی نظامی پایگاه هوایی اسپایکر در شمال شهر تکریت (مرکز استان) را اسیر کرد و به صورت جمعی به قتل رساند کرد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها