موفقیت جدید ارتش سوریه ومقاومت لبنان در زبدانی

سه شنبه 23 تير 1394 - 10:13

ریف دمشق (العالم) ـ ارتش سوریه و مقاومت لبنان در ادامه عملیات مشترک در شهر الزبدانی استان ریف دمشق، منطقه السلطانی را در جنوب شرق این شهر از کنترل تروریستها خارج و شماری از آنها را کشته و یا زخمی کردند.

به گزارش روز سه شنبه مازن سلمو خبرنگار شبکه خبری العالم از ریف دمشق، ارتش و مقاومت همچنان مواضع تروریست ها را در مرکز شهر الزبدانی زیر آتش گرفته اند و عملیات خود را از سه محور اجرا می کنند زیرا تعداد تروریست ها و بمب های کارگذاشت شده زیاد است و جنگ خیابانی در این شهر به راه افتاده است.
ارتش سوریه تعداد بیشتری ایست بازرسی در منطقه الزلاج در جنوب شهر الزبدانی ایجاد کرده و پیشروی خود را در منطقه الزهرا در غرب این شهر پس از سیطره بر قلعۀ واقع در این منطقه آغاز کرده است.
"ثابت محمد" کارشناس نظامی و راهبردی سوری در مصاحبه با شبکه خبری العالم گفت: ارتش چهارمین و آخرین مرحله آزادسازی شهر الزبدانی را اجرا می کند. مراحل قبلی شامل محاصره، فلج کردن قدرت آتش گروه های تروریستی و حمله بود و مرحله چهارم و پایانی نیز شامل تشدید حلقه محاصره این گروه ها می شود.
"شادی احمد" کارشناس راهبردی سوریه در مصاحبه با العالم خاطرنشان کرد، ارتش و مقاومت گروه های تروریستی را در مناطق مهم شهر الزبدانی مغلوب کرده اند و اگر عملیات نظامی به همین نحو ادامه داشته باشد، الزبدانی در چند روز آینده آزاد خواهد شد. 
درگیری های سنگین شهر الزبدانی در شرق این شهر درگرفته است و ارتش تلاش می کند که از محور شرقی به سوی مرکز شهر پیشروی و استحکامات تروریست ها را نابود کند. 

A.D-13-22:36

پربیننده ترین خبرها