نماینده لبنانی: همپیمانی برخی اعراب با اسرائیل شرم آور است

نماینده لبنانی: همپیمانی برخی اعراب با اسرائیل شرم آور است
پنج‌شنبه 25 تير 1394 - 11:19

عضو فراکسیون "وفاداری به مقاومت" در پارلمان لبنان، هم پیمان شدن برخی اعراب با صهیونیستها را شرم آور دانست.

به گزارش روز پنجشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، "سید حسین موسوی" در پیامی با تبریک این دستاورد به ملت مجاهد ایران و رهبر معظم انقلاب اسلامی تأکید کرد: "این دستاورد بزرگ هسته ای در نتیجه صبر و تدبیر و حسن توکل بر خداوند تحقق یافت".
این نماینده پارلمان لبنان افزود: ایران با قدرت الهام گرفته از اعتماد به خدا و اصول بنیادین امام خمینی (رض) بر حق خود پافشاری کرد. این امر برای تمام مظلومان جهان رهنمود خوبی است.
وی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران خواهان دشمنی با کسی نیست و در مسیر تاکید بر احقاق حقوق ملت ایران مبنی بر بهره مند شدن از فن آوری هسته ای با وجود سختی ها و چالشهای فرارو بر خدا توکل کرد.
موسوی تاکید کرد: توافق روز سه شنبه (23 تیرماه، 27 ماه مبارک رمضان) در وین ثابت کرد که ایران فقط نماد رحمت و محبت پیامبر اسلام به جهان است و تنها با مستکبران و دشمنان حق و عدالت در ستیز است.

همپیمانی اعراب با اسراییل مایه شرم است
وی اظهار داشت: واقعا مایه تاسف و شرم است که برخی از اعراب تصمیم گرفتند با صهیونیست های جنایتکار اشغالگر همپیمان شوند.این موضوع ما را به یاد کسانی می اندازد که در گذشته به پیامبران خیانت کردند و با قاتلان پیامبران همپیمان شدند. 
موسوی این سوال را مطرح کرد که آیا افکار عمومی جهان عرب و اسلام می خواهد همانند شیطان ساکت و خشنود باقی بماند. بی طرف ماندن در صحنه درگیری میان ایمان و کفر و حق و باطل به چه معناست. کسانی که در غفلت بسر می برند بدانند که در صورت مرگ، نفرین شامل افراد تماشاچی خواب زده خواهد شد که با مردن از خواب غفلت بیدار خواهند شد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها