دستگیری تروریستهای مسلح خارجی در یمن

دستگیری تروریستهای مسلح خارجی در یمن
پنج‌شنبه 25 تير 1394 - 14:09

یک مقام امنیتی یمنی از دستگیری شماری از افراد مسلح خارجی در عدن خبر داد.

به گزارش روز پنجشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، این مقام یمنی اعلام کرد که ارتش و کمیته های مردمی توانستند تعدادی از افراد مسلح خارجی را در استان عدن به اسارت بگیرند که در کنار گروه شبه نظامی حامی عبدربه منصور هادی، رییس جمهوری مستعفی وفراری یمن، و عناصر گروه های تروریستی داعش و القاعده قرار داشتند.

همچنین احزاب سیاسی یمن تاکید کردند که در برابر اقدامات تجاوزکارانه حکومت آل سعود به عدن، متحد و استوار در کنار هم خواهند ایستاد.

جنایت جدید آل سعود؛ کشتار کودکان یمنی

جنگنده های متجاوز حکومت آل سعود با هدف قرار دادن مناطق مسکونی در استان لحج واقع در جنوب شرق یمن کشتار دیگری به راه انداختند. کودکان اکثر قربانیان این حملات وحشیانه را تشکیل می دهند.
یک مقام امنیتی یمن تاکید کرد: جنگنده های سعودی خانه های شهروندان در منطقه الفرش در شهر حرض استان لحج را هدف قرار دادند که در نتیجه آن هشت شهروند شهید و چند تن دیگر زخمی شدند.
مقام مزبور توضیح داد: در اثر این حملات تعدادی از خانه ها ویران شد و به دارایی های عمومی نیز آسیب رسید.
مقامات محلی گفتند: در اثر حملات هوایی آل سعود به مناطق مسکونی در شهر رازح استان لحج 12 تن شهید و 20 تن دیگر زخمی شدند.
به گفته منابع امنیتی یمن جنگنده های سعودی کارخانه سیمان البرح در استان تعز و برخی از نقاط خیابان شهر تعز و حتی شماری از خودروهای غیرنظامی را هدف قرار دادند و در نتیجه آن شماری از مردم شهید و زخمی شدند.

فرود 2هواپیمای کمکهای بشردوستانه روسیه درصنعا
از سوی دیگر دو هواپیمای روسی حامل کمک های بشردوستانه در فرودگاه صنعا پایتخت یمن به زمین نشستند.
کاردار سفارت روسیه در صنعا گفت: این دو هواپیما حامل 46 تن مواد غذایی هستند. این محموله ها بنابر تصمیم رسمی مسکو برای کمک رسانی به مردم آسیب دیده از حملات ددمنشانه حکومت آل سعود به ملت یمن ارسال شده است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها