انصارالله: مزدوران عربستان جایگاهی در یمن ندارند

انصارالله: مزدوران عربستان جایگاهی در یمن ندارند
يکشنبه 28 تير 1394 - 15:05

سخنگوی جنبش انصارالله اظهار داشت، حوادث عدن ثابت کرد که مزدوران عربستان و عناصر القاعده هیچ گونه پایگاه مردمی در هیچ جای یمن ندارند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از "سبأ نت"، محمد عبدالسلام، گفت: حوادث عدن نشان داد که مزدوران آل سعود و عناصر القاعده نه در عدن و نه در هیچ جای دیگر یمن هیچ گونه پایگاه مردمی ندارند.
عبدالسلام در یک گفتگوی مطبوعاتی اظهار داشت: پیشروی متجاوزان و عناصر القاعده به مناطق بسیار خاص و محدودی منحصر می شود و این میزان پیشروی ابدا در حد هزینه هایی که صرف کرده اند و هیاهوی تبلیغاتی شان و پوشش رسانه ای و پشتیبانی آتش از زمین و هوا و دریا نیست.
وی افزود: آنها فقط ظرف 24 ساعت، 200 بار حمله کردند و از بمبهای گازی و خوشه ای استفاده کردند با این حال نتوانستند کل عدن را اشغال کنند.
عبدالسلام خاطرنشان کرد: استقامت و ایستادگی ارتش و نیروهای مردمی و مردم شریف عدن، ما را به پیروزی رساند و دشمن را سرخورده کرد.
سخنگوی انصارالله افزود: حوادثی که از سه شنبه گذشته در عدن رخ داده است چیز دور از انتظاری نبود. ارتش و نیروهای مردمی فقط به وظیفه ملی، شرعی و اخلاقی خود عمل کرده و با تمام توان در مقابل دشمن ایستادند. تا اینکه در روز عید فطر توانستند دوباره کنترل اوضاع را به دست بگیرند. و چندین بار حملات دشمن را دفع کنند. و تعدادی از آنها را از پا درآورده و برخی از جمله چند سرکرده آنها را هم اسیر کنند. نیروهای یمنی همچنین ادوات نظامی آنها را منهدم نموده و برخی دیگر را که توسط عناصر مزدور از طریق دریا وارد یمن شده بودند به غنیمت بگیرند.
وی در ادامه گفت: حقیقت دیگری که در ورای حوادث عدن اثبات شد این بود که سازمان ملل با اعلام آتش بس دانسته یا ندانسته باعث ادامه تجاوزات آل سعود شده و با این کار ملت یمن را فریب داد تا آنها را به دام آتش بس بیندازد وگرنه چطور ممکن است سازمان ملل اعلام آتش بس کند و متجاوزان به تجاوزات خود ادامه دهند و اعلام کنند که به آتش بس پایبند نیستند و حتی حملات به عدن را شدت دهند. سازمان ملل در مقابل تمام این جنایات فقط از نقض آتش بس ابراز تأسف کرد، بدون اینکه هیچ مسؤولیتی را متوجه متجاوزان کند.
وی ادامه داد: کاملا روشن است که دشمن پس از گذشت 115 روز حمله جز قتل و کشتار و ویرانی هیچ دستاوردی از این تجاوزات نداشته است بنابراین می کوشد پیشروهای های ناچیز و حقیرانه خود را دستاویز قرار داده و با راه انداختن جنگ روانی و تبلیغاتی، بر ناکامی خود سرپوش بگذارد.
وی خاطرنشان کرد: امروز مردم عدن این حقیقت را درک کرده اند و می دانند که متجاوزان و مزدوران هیچ پیروزی جدی و قابل ذکری در این شهر به دست نیاورده اند کما اینکه هنوز هم سرگرم مناطقی را بمباران می کنند که مدعی تصرف آنها هستند. 

پربیننده ترین خبرها