قرضاوی: سیسی، اسد و انصارالله را نفرین کنید!

قرضاوی: سیسی، اسد و انصارالله را نفرین کنید!
يکشنبه 28 تير 1394 - 18:49

یوسف قرضاوی مفتی مصری‌تبار قطر و پدر معنوی اخوان المسلمین که در مصر غیاباً به اعدام محکوم شده، از مسلمانان خواست که "ظالمان" را با ذکر نام نفرین کنند.

به گزارش پایگاه خبری العالم، یوسف قرضاوی، از حامیان اصلی جماعت اخوان المسلمین که در مصر یک گروه تروریستی به شمار می آید، به مناسبت عید فطر در حساب کاربری خود در توییتر مدعی شد: «در ایام عید نیز همان طور که در رمضان برای گشایش امور مسلمانان دعا کردیم، دعا می کنیم و از خدا می خواهیم که برادران ما در مصر، عراق، سوریه، یمن و هرجای دیگری که مورد ظلم واقع شده اند نجات پیدا کنند».

قرضاوی افزود: ظالمان را نفرین کنید و آن ها را نام ببرید؛ عبدالفتاح سیسی، بشار اسد، حوثی ها و صهیونیست ها و تمام "جباران زمین" را نفرین کنید تا به قهر خدای توانا دچار شوند.

مفتی دربار قطر در حالی عبدالفتاح سیسی و حوثی ها را در کنار هم ذکر می کند که ارتش مصر به رهبری سیسی در تجاوز غیرانسانی عربستان به مردم یمن و از جمله انصار الله، حضور دارد!

همچنین بشار اسد و صهیونیست ها نیز در حالی هردو مورد نفرین قرضاوی قرار گرفته اند که هر روز ابعاد تازه ای از روابط مخفی و آشکار اربابان قرضاوی در دربار قطر با صهیونیست های اشغالگر آشکار می شود و در مقابل، امیر قطر در کنار سران آنکارا و ریاض، از هیچ اقدامی برای افزودن بر حجم مصیبت های مردم مظلوم سوریه کوتاهی نکرده اند.

از سوی دیگر، قرضاوی به تازگی در اظهار نظری تازه درباره موسیقی و غنا گفته است: موسیقی و غنا اگر با "شرایط" آن باشد مانعی ندارد، مثلا با عشوه گری و یا افعال حرام مانند شرب خمر یا خودآرایی و بی بند وباری همراه نباشد و به اندازه معقول باشد(!)

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها