فیلم؛ آزار دسته‌جمعی دو دختر در جده عربستان

يکشنبه 28 تير 1394 - 20:07

چند نوجوان عربستانی در منطقه‌ای تفریحی دو دختر را در ملأ عام مورد اذیت و آزار قرار دادند، در حالی که هیچ یک از نیروهای مرکز موسوم به امر به معروف و نهی از منکر در منطقه حضور نداشت و یا در صورت حضور، واکنشی نشان نداد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، ویدیویی کوتاه به تازگی در شبکه های اجتماعی منتشر شده که نشان می دهد گروهی از نوجوانان عربستان در دومین روز عید فطر در یکی از مناطق تفریحی شهر جده، به طور دسته جمعی دو دختر را مورد اذیت و آزار قرار می دهند.

در این ویدیو نشان داده شده که چگونه نوجوانان عربستانی در مسافتی طولانی، در اطراف این دو دختر حرکت می کنند و با گفتار و رفتار وقيحانه خود به آزار و اذیت آنها می پردازند و به درخواست دختران برای دور شدن و رها کردن آنها اهمیت نمی دهند.

این قبیل صحنه های غیراخلاقی در حالی در شهرهای عربستان رخ می دهد که اعضای شورای مدعی "امر به معروف و نهی از منکر" در این کشور، در برخی موارد زوج های جوان را هم به دلیل راه رفتن عادی در خیابان، بازداشت می کنند و مورد پیگرد قرار می دهند.

به نوشته روزنامه القدس العربی، انتشار این ویدیو در شبکه های اجتماعی باعث نگرانی و عصبانیت شمار زیادی از کاربران شده است و آنان در نظرات خود خواستار تنبیه نوجوانان گستاخ و محاکمه و مجازات مسئولان منطقه تفریحی جده به علت عدم حضور نیروهای امنیتی در آن شده اند. 

برای دریافت فیلم، پس از راست کلیک روی آیکن دانلود، گزینه SAVE LINK AS را انتخاب کنید.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها