تلفات مزدوران القاعده و عربستان در یمن

تلفات مزدوران القاعده و عربستان در یمن
پنج‌شنبه 1 مرداد 1394 - 13:12

العالم - ارتش و کمیته های مردمی یمن چند موضع مهم را در جنوب و غرب شهر مأرب به کنترل خود درآوردند و ده ها تروریست را کشتند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم منابع یمنی اعلام کردند که ارتش و کمیته های مردمی بیش از80 عضو القاعده و مزدورعربستان و متحدان آن را در استان عدن اسیر کردند و تعداد زیادی را نیز کشتند که در میان کشته ها 7 تروریست پاکستانی و 2 تروریست اماراتی دیده می شود.

خبرگزاری سبأ نیز به نقل از وزارت دفاع یمن گزارش داد: چند افسر اماراتی در استان عدن به دست نیروهای ارتش و کمیته های مردمی کشته شدند.

این منبع افزود: نیروی پشتیبانی توپخانه ارتش یمن و کمیته های مردمی اتاق عملیات افسران اماراتی در شهر التواهی در جنوب استان عدن را منهدم کرد که باعث کشته شدن چند افسر اماراتی و یک فرمانده گروه های شبه نظامی وابسته به عبدربه منصور هادی رئیس جمهوری مستعفی و فراری یمن شد.

از سوی دیگر کمیته های مردمی، منطقه عصیفره استان تعز را از تروریست های القاعده و مزدوران مسلح عبدربه منصور هادی پاکسازی و تلفات و خسارات سنگینی به آنها وارد کردند.

ارتش و کمیته های مردمی همچنین فرمانده تروریست های فعال در منطقه لکمه صلاح استان الضالع و چند عضو القاعده و مزدور عربستان را نیز در منطقه مودیه استان ابین  کشتند و درمنطقه روستائی " مثلث العند " استان لحج تلفات و خسارات سنگینی به القاعده وارد کردند.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها