بودجه 20 میلیون دلاری برای تبلیغات علیه توافق هسته‌ای

بودجه 20 میلیون دلاری برای تبلیغات علیه توافق هسته‌ای
چهارشنبه 7 مرداد 1394 - 13:57

با اعلام نتایج نشست ایران و 1+5 ، صهیونیستها در آمریکا حملات تبلیغاتی خود را برای اعمال فشار بر کنگره آغاز کردند. اما آنچه در این مبارزه بچشم می خورد اختلاف میان لابی های صهیونیستی در آمریکا است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "گیل تماری" گزارشگر تلویزیون رژیم صهیونیستی در واشنگتن در این باره گفت: "آیپک خود را برای مبارزه علیه رئیس جمهور آمریکا در کنگره آماده می کند. این اقدام بین یهودیهای آمریکا و مخصوصا رهبران یهودیان آمریکا شکاف ایجاد می کند. برای مثال سازمان یهودی جی ستریت این توافق را تایید می کند."
وی افزود: "آیپک کمیته ویژه ای برای دعوت کردن شهروندان به مخالفت با ایران هسته ای تشکیل داد. این کمیته با بودجه ای به مبلع 20 ملیون دلار مبارزه تلویزیونی در 40 ایالت آمریکا را آغاز کرده است. با این بودجه می توان تبلیغاتی رسانه ای گسترده ای را در 40 ایالت آمریکا انجام داد."
وی خاطرنشان کرد: "آیپک سعی دارد مردم آمریکا را قانع کند این توافق هسته ای توافق بد است."
تماری تأکید کرد: "نظرسنجی نشان می دهد 46% آمریکاییها این توافق را تایید می کنند و 30% با آن مخالفند و 24% نسبت به توافق بی طرفند. آیپک سعی می کند از طریق این 30 درصد مخالف قانونگذاران کنگرده مخصوصا دمکراتها را تحت تاثیر قرار دهد."
وی افزود: "این در حالی است که لابی لیبرال جی ستریت  نیز بطور همزمان مبارزه مخالف با آیپک را آغاز کرده است. محوریت مبارزه متضاد دو لابی صهیونیستی توافق هسته ای است؛ یکی از آنها این توافق را بسیار بد و لابی دیگر توافق را خوب می داند."

پربیننده ترین خبرها