گرایش نظامیان صهیونیست به مواد مخدر

گرایش  نظامیان صهیونیست به مواد مخدر
دوشنبه 12 مرداد 1394 - 18:32

نظامیان صهیونیست برای به فراموشی سپردن حوادث جنگ اخیر غزه به استعمال مواد مخدر خطرناک روی آورده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از تسنیم ، ده‌ها تن از نظامیان صهیونیست اعتراف کردند که برای به فراموشی سپردن آنچه در جنگ اخیر غزه بر سرشان آمده است، به استعمال مواد مخدر خطرناک روی آورده‌اند.

به گزارش رسانه‌های فلسطینی ، در گزارشی که بخش نظامی کانال دوی رژیم صهیونیستی آن را منتشر کرده، آمده است که ده‌ها تن از نظامیان صهیونیست برای فرار از واقعیت‌های سخت و برای به دست آوردن لحظه‌ای سرخوش، مواد مخدر خطرناک استعمال می‌کنند.


در همین رابطه یکی از نظامیان صهیونیست گفت: به دلیل صحنه‌هایی که در جنگ با آن مواجه شده بودیم، شرایط روحی بسیار سختی را تجربه می‌کردیم، به خاطر همین برای چندین ساعت از غزه خارج شدیم و ماده مخدر "نایس گای" استعمال کردیم.


براساس این گزارش ، بعد از جنگ اخیر اسرائیل علیه غزه که در تابستان سال گذشته به وقوع پیوست، نظامیان صهیونیست هر روز از چنین مواد مخدرهایی استفاده می‌کنند و این امر تنها راه برای فرار از آنچه بر سرشان آمده، است.


در تجاوز 51 روزه رژیم صهیونیستی به غزه در تابستان گذشته بیش از 2 هزار فلسطینی شهید و 8 هزار نفر نیز زخمی شدند. این در حالی است که در جریان این جنگ بیش از 100 صهیونیست به هلاکت رسیدند.

پربیننده ترین خبرها