حملات هوایی آمریکا در دفاع از تروریست‌ها در سوریه

حملات هوایی آمریکا در دفاع از تروریست‌ها در سوریه
دوشنبه 12 مرداد 1394 - 19:05

العالم - آمریکا درصدد اجرای حملات هوایی برای دفاع از شماری از تروریست ها در سوریه است که ارتش آمریکا آن ها را برای مقابله با طرف های مختلف از جمله ارتش سوریه آموزش داده است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، هدف باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا از این تصمیم، حمایت از آن عده از عناصر گروه های مخالف سوری است که واشنگتن آن ها را به اصطلاح برای مبارزه با گروهک تروریستی داعش به سلاح تجهیز کرده و آموزش داده است.

پایگاه خبری روسیا الیوم گزارش داد: این تصمیم حمله، به هر یک از نیروهایی که در برابر آنان قرار گیرد، از جمله نیروهای دولتی سوریه را شامل می شود.

اولین سری از نیروهایی سوری که آمریکا آن ها را آموزش داده و در شمال سوریه مستقر کرده بود، روز جمعه از سوی عناصر یک گروه تروریستی هدف قرار گرفتند که در نتیجه واشنگتن حملات هوایی را برای پشتیبانی از این نیروها اجرا کرد؛ شماری از این نیروها در اثر حملات رقیب خود در روز جمعه کشته شدند.

مسئولان آمریکایی روز یکشنبه اعلام کردند که آمریکا حملاتی را برای حمایت از پیشرفتی که علیه مواضع داعش حاصل شده، اجرا خواهد کرد و روزنامه " وال استریت ژورنال" اولین منبعی بود که این تصمیم را اعلام کرد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها