حمله موشکی یمن به پایگاههای نظامی عربستان

حمله موشکی یمن به پایگاههای نظامی عربستان
سه شنبه 13 مرداد 1394 - 15:07

العالم - ارتش و کمیته های انقلابی یمن در پاسخ به جنایتهای نیروهای سعودی ، موشک ساخت داخل زلزال را به سوی پایگاه نظامی الحسیره در شهر جیزان عربستان شلیک کردند.

به گزارش روز سه شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، یک منبع نظامی تاکید کرد که یگانهای ارتش و کمیته های انقلابی یمن، ساختمان دولتی واقع در ظهران عسیر و ساختمان فرماندهی مرزبانان عربستان در منطقه الطوال از توابع جیزان را هدف قرار دادند که به تخریب انبار سلاح و عقب نشینی تانکها و خودروهای نظامی ارتش سعودی منجر شد.

نیروهای ارتش یمن همچنین چندین موشک به پایگاه نظامی ملحم، المعطن و خط عمومی شهر الخوبه منطقه الردیف در جیزان شلیک کردند که این بمباران به قطع برق الخوبه و آتش سوزی منجر شد.

پایگاه خبری "انصارالله" نیز اعلام کرد: ارتش و کمیته های انقلابی چند فروند موشک گراد به پایگاه السایله در ظهران عسیر شلیک کردند وهمچنین پادگان الربوعه، الجربه و العشه در ظهران عسیر را با حملات شدید توپخانه ای و موشکی هدف قرار دادند.

گفتنی است نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن با گلوله و موشکباران پادگانها و پایگاه نظامی وادی جاره در الخوبه از توابع جیزان عربستان، کنترل خود را بر این مناطق شدت بخشیدند.

پربیننده ترین خبرها