دهها شهید و زخمی درادامه حملات سعودی به یمن

دهها شهید و زخمی  درادامه حملات سعودی به یمن
پنج‌شنبه 15 مرداد 1394 - 13:26

العالم - حملات جنگنده های متجاوز سعودی به منازل مسکونی شهروندان در شهرهای حجه وتعز و صعده 14 شهید و دهها زخمی به همراه داشت.

به گزارش پایگاه شبکه خبری العالم، منابع یمنی روزپنجشنبه اعلام کردند: دربمباران شدید منطقه المیسار شهر مرزی بکیل المیز استان حجه، محله های مختلف شهرتعز، شهرهای استان البیضاء و منازل شهر صعده، 14غیرنظامی از جمله چند زن و کودک شهید ودهها تن مجروح شدند.

دراین بمباران ها علاوه برمنازل مسکونی تاسیسات خدماتی دولتی و خصوصی نیز هدف قرار گرفت و خسارات های گسترده ای به جا گذاشت.

یک مقام محلی در البیضاء گزارش کرد: جنگنده های متجاوز خانه سرتیپ علی محمد المنصوری و اردوگاه نیروهای نظامی این شهر را در چند نوبت بمباران کردند.

از سوی دیگر در استان لحج دستکم 20 تن ازعناصر القاعده و مزدوران رژیم سعودی در مناطق البله و الحسینی کشته شدندو نبرد میان ارتش یمن و کمیته های مردمی از یک سو و مزدوران تکفیری سعودی از سوی دیگر در اطراف پایگاه هوایی العند ادامه دارد.

به گفته منابع یمنی یک فروند بالگرد آپاچی سعودی نیز در منطقه الجمارک شهر حرض استان حجه در اثر آتشبار ارتش و کمیته های انقلابی سرنگون شد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها