فراخوان تظاهرات مردم بحرین به طرف میدان شهدا

فراخوان تظاهرات مردم بحرین به طرف میدان شهدا
سه شنبه 20 مرداد 1394 - 17:56

جنبش هواداران انقلاب 14 فوریه، احیای چهل و چهارمین سالگرد استقلال بحرین در چهاردهم آگوست 2015 و تظاهرات مردم و جوانان انقلابی به طرف میدان شهدا را خواستار شد.

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، جنبش هواداران انقلاب 14 فوریه با انتشار بیانیه ای خاطرنشان کرد، روز استقلال فرصتی برای رد هر گونه قیمومت و سر آغاز انقلاب مردمی و مقاومت مشروع در برابر اشغالگری خارجی به ویژه اشغال کشور توسط عربستان و نیروهای ننگ جزیره (سپره جزیره) و اشغال کشور توسط آل خلیفه است.   
این بیانیه با اشاره به مبارزه شهروندان سنی و شیعه در کنار یکدیگر با استعمار انگلستان برای کسب استقلال و آزادی وطن خود، از خداوند متعال خلاصی این سرزمین از استعمار و سلطه آمریکایی، صهیونیستی، صلیبی ، سعودی ، انگلیسی و آل خلیفه را خواستار شد.  
جنبش هواداران انقلاب 14 فوریه سپس از مردم خواست با برپایی تظاهرات به طرف میدان اللوءلوء حرکت کرده و به سخنان هواداران سلطنت مشروطه که هدفش قانونی کردن حکومت آل خلیفه است، گوش فرا ندهند.
این بیانیه تبدیل سخن به مقاومت، جهاد و مبارزه برای سرنگونی حکومت پادشاهی آل خلیفه به ویژه سرنگونی حمد بن عیسی آل خلیفه ، شاه بحرین، و محاکمه وی ، مزدوران و جلادانش را به عنوان جنایتکاران جنگی که علیه مردم مظلوم و انقلاب بحرین دست به جنایت زده اند، خواستار شد.

یاد آور می شود که ائتلاف جوانان 14 فوریه نیز پیش از این با انتشار بیانیه و فراخوان، مشارکت گسترده مردم و حرکت آنان به سوی میدان شهدا را به مناسبت روز استقلال مصادف با 14 آگوست (23 مرداد) خواستار شده بود.

ائتلاف جوانان 14 فوریه در این فراخوان از ملت بحرین خواست که روز 14 آگوست (سالروز پایان استعمار انگلیس) در تجمع ها و فعالیتهایی به این مناسبت و با عنوان "ملت پیروز" مشارکت کنند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها