کمیته امداد لبخند را بر لب مردم کرکوک نشاند + ویدیو

سه شنبه 20 مرداد 1394 - 22:43

كركوك (العالم)- کمیته امداد امام خمینی (ره) با هدف حمایت از آوارگان و کاستن از رنج آنها در مناطق بحرانی، کمک های بشردوستانه خود را به 550 خانواده آواره عراقی در اردوگاه "یحیی آوه" واقع در شمال شرق کرکوک تقدیم کرد.

خبرنگار شبکه العالم روز سه شنبه از کرکوک گزارش داد، افراد ضعیفتر مانند سالخوردگان، کودکان و خانواده های فقیر از شرایط بحرانی آوارگان در مناطق درگیری بیشترین رنج را متحمل می شوند، و گرمای هوا و قطع مکرر برق نیز به این رنج می افزاید.
"عبدالزهره کاظم الساعدی" نماینده کمیته امداد امام خمینی (ره) درگفت و گو با خبرنگار العالم تأکید کرد که کمک های این کمیته قبلا در استان های غربی مانند صلاح الدین، الانبار و دیالی توزیع شده و اینک نوبت استان های شمالی است.
ساکنان این اردوگاه، از جمهوری اسلامی ایران که در این شرایط به آنها کمک کرده تشکر کردند، و حمایت لجستیکی به منظور آزادسازی شهرهایشان و بازگشت به آنها را خواستار شدند.
شهروندان عراقی در گفت و گو با خبرنگار العالم با تشکر از ایران و تمام سازمان هایی که برای کاستن از رنج آنها تلاش می کنند، از آمادگی هزاران جوان در اردوگاه برای آزادسازی شهرشان تلعفر خبر دادند.
ساکنان اردوگاه وقتی خبر دریافت کمک های بیشتر از کمیته امداد در آینده نزدیک را شنیدند، لبخند و امید در چهره شان نمایان شد.
خبرنگار العالم خاطرنشان کرد که طبق اعلام مسوولین، فرستادن واحدهای پزشکی سیار گام بعدی برای کمک به عراقی ها است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها