در دیدار نمایندگان گروه‌های مقاومت؛

ظریف: توافق هسته‌ای پیروزی همه ملل منطقه بود

ظریف: توافق هسته‌ای پیروزی همه ملل منطقه بود
چهارشنبه 21 مرداد 1394 - 17:23

محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در مقر اقامت خود در لبنان با نمایندگان گروه‌های فلسطینی دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار شبکه خبری العالم، وزیر امور خارجه در این دیدارها تاکید کرد که ایران با افتخار، در برابر جنایتهای رژیم صهیونیستی همراه مقاومت می ایستد و در این راه ثابت قدم است.

ظریف افزود: بازی خطرناکی که از سوی صهیونیست ها آغاز شده بود، بی نتیجه ماند، زیرا توجیهی برای ادامه جنایت و کشتار نداشت و به خصوص جنایت سوزاندن نوزاد فلسطینی و خانواده اش بیش از هر زمان دیگر چهره جنایتکار اشغالگران صهیونیست را نشان می دهد.

وزیر خارجه تاکید کرد که حل و فصل پرونده صلح آمیز هسته ای ایران، پیروزی برای تمام منطقه و به نفع همه ملت ها و دولت ها و روز اعلام آن روز عزای رژیم صهیونیستی بود و ما برای داشتن بهترین روابط با همه کشورهای منطقه اعلام آمادگی می کنیم.

ظریف خاطرنشان کرد، رژیم صهیونیستی از درگیری ها و اختلافات بیشترین سود را می برد از این رو کشورهای منطقه باید اتحاد و همکاری خوبی با هم داشته باشند به خصوص که خطر قومیت گرایی و افراطی گری از داخل ما را تهدید می کند.

حسن حب الله نماینده سابق و عضو شورای سیاسی حزب الله نیز با تبریک دوباره به مناسبت دستیابی ایران به حق برخورداری از فناوری هسته ای که خدمتی به تمام ملل منطقه است، خاطرنشان کرد که مقاومت اسلامی در لبنان آزادسازی جنوب این کشور را برای همه لبنانی ها انجام داد و پیروزی هایی که در فلسطین به دست می آورد به امید خدا با آزادسازی فلسطین پایان خواهد یافت.

حمزه البشتاوی، رییس جمعیت دوستی فلسطین و ایران در لبنان، هم تاکید کرد که دیدار با وزیر امور خارجه ایران فرصتی برای یادآوری روابط برادرانه در یک سنگر و تاکید بر ادامه حمایت ایران از ملت و مقاومت فلسطین بود.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها