واکنش العبادی به سخنان فرمانده آمریکایی درباره عراق

واکنش العبادی به سخنان فرمانده آمریکایی درباره عراق
پنج‌شنبه 22 مرداد 1394 - 21:00

دفتر نخست وزیر عراق، اظهارات رئیس ستاد مشترک آمریکا درباره تقسیم عراق را غیر مسئولانه و ناشی از ناآگاهی وی نسبت به واقعیت های این کشور دانست.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، دفتر حیدر عبادی با انتشار بیانیه ای با اظهار شگفتی نسبت به اظهارات تازه ریموند اودیرنو رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح آمریکا، این اظهارات را غیر مسئولانه و ناشی از ناآگاهی نسبت به واقعیت های این کشور دانست.

به نوشته سایت السومریه نیوز، دفتر نخست وزیر عراق در این بیانیه "نسبت به اظهارات منسوب به رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح آمریکا اظهار شگفتی شده است که وی در آن، تنها راه حل برای عراق را تقسیم این کشور دانسته است."

دفتر عبادی اظهارات اودیرنو را غیر مسئولانه و ناشی از ناآگاهی نسبت به واقعیت های عراق دانست و تأکید کرد: شهروندان عراقی برای تقویت وحدت کشورشان و دفاع از آن فداکاری می کنند و درصدد انجام اصلاحات برای بازگرداندن شکوه و اصالت به کشورشان و پیروزی نهایی بر داعش و حامیانشان هستند.

ریموند اودیرنو رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح آمریکا که روز جمعه گذشته بازنشسته شد، دیروز چهارشنبه در یک کنفرانس مطبوعاتی در وزارت دفاع این کشور اظهار داشت: تقسیم عراق، چه بسا بهترین راه حل برای بحران کنونی این کشور است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها