قدردانی انقلابیون بحرینی از حمایتهای بین المللی

قدردانی انقلابیون بحرینی از حمایتهای بین المللی
جمعه 23 مرداد 1394 - 09:46

ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه از موضع سازمان های حقوقی بین المللی در حمایت از تظاهرات 14 آگوست قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از منامه پست، ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه با تشکر از موضع سازمان های حقوقی جهانی در حمایت از تظاهرات 14 آگوست سالروز استقلال بحرین از استعمار انگلیس، این تظاهرات را حق قانونی خود و مورد حمایت کنواسیون های بین المللی که دولت بحرین نیز آن را امضا کرده است دانست.

در بیانیه این ائتلاف آمده است، برگزاری تظاهرات مسالمت آمیز حقی است که همه معاهدات بین المللی آن را تضمین کرده و مصادره آن از سوی رژیم آل خلیفه نقض آشکار قوانین بین المللی محسوب می شود.
سازمان های مدافع حقوق بشر از جمله سازمان حقوق بشر کانادا، حقوق بشر انگلیس، سازمان حقوق بشر اروپا- بحرین در سوییس، مرکز بین المللی حمایت از حقوق و آزادی ها در مصر، مرکز حقوق بشر اللؤلؤه لبنان، مرکز بحرینی حقوق بشرلبنان، مرکز شیعی حقوق بشر در آمریکا، مرکز دفاع از حقوق بشرایرلند و موسسات جامعه مدنی خلیج فارس در فرانسه روز شنبه هشتم آگوست/ 17 مرداد با صدور بیانیه، ممانعت از برگزاری راهپیمایی را نقض آزادی تجمع و تظاهرات مسالمت آمیز و به مثابه نقض آشکار حقوق شهروندی برشمردند.

قرار است امروز مردم بحرین به دعوت ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه در سالروز استقلال این کشور از استعمار انگلیس به سوی میدان شهداء (اللؤلؤه) تظاهرات کنند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها