تغيير نحوه استخدام داعش

تغيير نحوه استخدام داعش
جمعه 23 مرداد 1394 - 10:14

گروه داعش به زودی کانون استخدام نیروهای خود را به قفقاز، آسیای مرکزی و اندونزی تغییر خواهد داد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم ،  گروه تکفیری-صهیونیستی داعش درصدد است نحوه استخدام ستیزه جو را به سمت مناطق قفقاز، آسیای میانه و اندونزی تغییر دهد.

یک مرکز مذهبی در مصر روز پنجشنبه در گزارشی اعلام کرد: گروه داعش به زودی کانون استخدام نیروهای خود را از مناطق عربی به قفقاز، آسیای مرکزی و اندونزی تغییر خواهد داد.

یک مرکز دارالافتاء در مصر اعلام کرد: «پس از شروع جنگ ایدئولوژیک و مسلحانه با گروه ستیزه جوی داعش به وسیله دنیای عرب، این گروه در حال تغییر راهبرد استخدام و توسعه خود از خاورمیانه (غرب آسیا) و به دنبال مناطق امن تر برای جذب نیروهای جدید در پوشش مذهبی و شعار حمایت از اسلام و مسلمانان است.»

براساس این گزارش ، در حالیکه بسیاری از مسلمانان مناطق قفقاز، آسیای میانه و اندونزی با نوع خشونت و ایدئولوژی گروه داعش آشنایی ندارند، این گروه تروریستی بر این باور است که این روش برای جذب طرفداران جدید از مناطق نامبرده آسان تر خواهد بود.

دراین گزارش آمده است : این گروه افراطی در نظر ندارد تا خلافت خود را در این مناطق گسترش دهد و متقاعد شده است که موج جدیدی از طرفداران آن در این مناطق ساکن هستند.

گروه تروریستی داعش بر بخش زیادی از مناطق در سوریه و عراق تسلط دارد و بسیاری از گروههای ستیزه جوی دیگر در سراسر جهان نیز با این گروه تروریستی اعلام همبستگی کرده اند.

پربیننده ترین خبرها