ملاقات وزیر دادگستری لیبی با پسر قذافی در زندان + عکس

ملاقات وزیر دادگستری لیبی با پسر قذافی در زندان + عکس
جمعه 23 مرداد 1394 - 11:01

پس از انتشار ویدئویی مبنی بر شکنجه فرزند معمر قذافی در زندان الحدبا، وزیر دادگستری دولت موازی لیبی برای بررسی اوضاع به این زندان رفت.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از ابنا ، وزیر دادگستری دولت موازی لیبی با پسر «معمر قذافی» دیکتاتور سابق لیبی در زندان ملاقات کرد.

«مصطفی القریب» وزیر دادگستری لیبی با حضور خود در زندانی در طرابلس علاوه بر دیدار با برخی زندانیان، با «سعدی قذافی» فرزند دیکتاتور سابق لیبی ملاقات کرد.

 

ملاقات وزیر دادگستری لیبی با پسر قذافی در زندان + عکس

 

وزیر دادگستری دولت موازی لیبی پس از ملاقات با سعدی قذافی و بغدادی المحمودی آخرین نخست وزیر رژیم معمر قذافی که به اعدام محکوم شده است تاکید کرد اوضاع در زندان واقعاً به گونه‌ای که شرح می‌دهند نیست.

القریب با وجود این ، با محکوم کردن حادثه‌های موردی بدرفتاری‌ها در زندان گفت: ما نمی‌گوییم که شرایط در این زندان و یا دیگر زندان‌ها کامل است اما درحال حاضر نمی‌توانیم کاری بهتر از این انجام بدهیم.

وی افزود: نمی‌توانیم اوضاع را در زندان‌ها در فاصله زمانی یک شب حل و فصل کنیم.

 

ملاقات وزیر دادگستری لیبی با پسر قذافی در زندان + عکس

 

وزیر دادگستری لیبی تاکید کرد : در آینده، ما با کسانی که مرتکب چنین سوء استفاده‌هایی بشوند به شدت برخورد خواهیم کرد.

شبه نظامیان موسوم به فجر لیبی که از اوت سال ۲۰۱۴ میلادی طرابلس را در کنترل دارد، کار نظارت بر زندان الحدبا را نیز بر عهده دارد.

پس از آنکه یک تصویر ویدئویی مبنی بر شکنجه سعدی قذافی فرزند معمر قذافی در زندان الحدبا، در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد، دیده‌بان حقوق بشر هفته گذشته تحقیقاتی را در این زمینه خواستار شد.

سعدی قدافی به دست داشتن در سرکوب مرگبار قیام سال ۲۰۱۱ میلادی تحت پیگرد قرار دارد.

سیف الاسلام برادر وی نیز در ماه ژوئیه از سوی دادگاهی در طرابلس به اعدام محکوم شد. اما از زمان باز داشت وی در نوامبر سال ۲۰۱۱ میلادی در زنتن در جنوب غربی پایتخت، در اختیار شبه نظامیان قرار دارد.

پربیننده ترین خبرها