عملیات سنگین ارتش سوریه در استانهای حماه و ادلب

جمعه 23 مرداد 1394 - 22:05

درگیری های ارتش سوریه و گروه های تروریستی در مناطق مختلف استان های ادلب و حماه همچنان ادامه دارد.

خبرنگار شبکه خبری العالم که ارتش سوریه را در میدان نبرد همراهی می کند، گزارش داد: ارتش سوریه مواضع تروریست ها را در مناطق البحصه، فورو و الزیاره استان حماه زیر آتش گرفت و تلفات و خسارات سنگینی به همدستان آنها در مناطق جسر الشغور و اریحا استان ادلب وارد کرد.

تروریست های تکفیری با وجود حملات مکرر خود در مناطق المنصوره و القاهره استان حماه نتوانسته اند هیچ پیشروی میدانی داشته باشند زیرا ارتش با آتش سنگین خود، هرگونه تحرکات آنها را متوقف می کند. ارتش همچنین به مواضع تروریست ها در مناطق واصف، جسر الشغور و محمبل استان ادلب حمله کرده و مسیرهای پشتیبانی آنها را بین اریحا و جسر الشغور نیز زیر آتش گرفته است که این امر باعث کاهش حملات تروریستی شده است.

یکی از نیروهای ارتش سوریه امروز جمعه در مصاحبه با شبکه خبری العالم گفت: عملیات نظامی ارتش در منطقه سهل الغاب (شهرستانی در شمال غرب استان حماه) همچنان ادامه دارد که تاکتیک حمله و عقب نشینی در این عملیات اجراء می شود.  

ارتش سوریه در سهل الغاب تلاش می کند که مواضع دفاعی نزدیکتری به دشمن داشته باشد و همه مواضعش از استحکام خوبی برخوردار باشد و به علت نزدیکی مناطق درگیری به همدیگر، تاکتیک حمله و عقب نشینی را درپیش گرفته است و برای رصد کردن بهتر تحرکات تروریست ها، درپی به دست گرفتن کنترل ارتفاعاتِ مُشرف بر بخش وسیعی از منطقه سهل الغاب است . 

یک منبع نظامی اعلام کرد: عملیات نظامی ارتش در استان های حماه و ادلب به علت نزدیکی مناطق عملیات با مناطقی همچون مناطق استان لاذقیه از اهمیت خاصی برخوردار است .

خبرنگار العالم در پایان گفت: حملات شدید ارتش و مقاومت به مواضع گروه های تروریستی بیش از پیش این گروه ها را زیر فشار گذاشته و حلقه محاصره آنها را تنگ تر کرده است .

11:30- 8/14- TOK


 

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها