رفتار بی رحمانه خلیفه داعش با گروگان آمریکایی

رفتار بی رحمانه خلیفه داعش با گروگان آمریکایی
شنبه 24 مرداد 1394 - 11:09

خانواده "کایلا مولر" گروگان زن آمریکایی گفتند که "ابوبکر بغدادی" سرکرده ارشد گروه تروریستی داعش، به فرزندنشان هنگام اسارت تجاوز کرده است.

 

کایلا مولر

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از شبکه "ای بی سی نیوز" آمریکا، خانواده کایلا مولر گروگان زن آمریکایی نزد داعش که فوریه گذشته به قتل رسید، گفت: مسوولان اطلاعاتی آمریکا به ما گفتند که ابوبکر بغدادی سرکرده گروه تروریستی داعش چندبار به فرزندمان تجاوز کرده است.
این شبکه به نقل از کارل و مارشا والدین کایلا مولر خاطرنشان کرد: به ما اطلاع دادند که کایلا شکنجه شده است؛ او در زمان اسارت ملک بغدادی بود. این موضوع را ژوئن گذشته به اطلاع ما رساندند.
کایلا مولر در سال 2013 میلادی در شهر حلب سوریه ربوده شد.
در خصوص مرگش نیز گروه تروریستی داعش اعلام کرد که وی در حمله هوایی اردن کشته شد؛ اما واشنگتن خاطرنشان کرد که این گروه کایلا مولر را به قتل رسانده است.
شبکه "ای بی سی نیوز" تصریح کرد: مسوولان اطلاعاتی گفتند که بغدادی کایلا را گرفت و او را در خانه ابوسیاف از سرکردگان بارز داعش گذاشت که گمان می رود ابوسیاف تا زمان کشته شدن در عملیات نیروهای ویژه آمریکا در ماه مه گذشته، مسوول اداره درآمدها و فروش نفت و امور مالی داعش بود.
این شبکه افزود: بغدادی به طور منظم به محل بازداشت کایلا می رفت و به وی تجاوز می کرد.
مسوولان آمریکایی گفتند که اطلاعات خود در این زمینه را از دو دختر ایزدی دریافت کردند که برای سوءاستفاده جنسی همراه با کایلا در بازداشت بودند.
این مسوولان خاطرنشان کردند که مولرمدتی با ابوسیاف و همسرش بود که نیروهای تفنگدار دریایی آمریکا در ماه مه او (همسر ابوسیاف) را بازداشت کردند.
شبکه تلویزیونی "ان بی سی نیوز" به نقل از مسوولان آمریکایی گفت: دو دختر ایزدی که در عملیات آمریکا پیدا شدند، به بازپرستان گفتند که همسر ابوسیاف (در عملیات سوء استفاده جنسی از دختران) نقش داشته است و اعترافات و اطلاعاتی را درباره مسوولان دیگر داعش ارایه کردند.
همسر ابوسیاف هفته گذشته برای محاکمه به مسوولان کردستان عراق تحویل شد.

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها