جنگ زرگری یا پایان یک دوستی / داعش: اردوغان خائن است

جنگ زرگری یا پایان یک دوستی / داعش: اردوغان خائن است
سه شنبه 27 مرداد 1394 - 18:17

گروه تکفیری-صهیونیستی داعش، رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه را به علت اجازه دادن به آمریکا برای استفاده از پایگاه های هوایی به منظور انجام حملات علیه این گروه، خائن خواند و از مسلمانان ترکیه خواست از این گروه حمایت و با «جنگجویان صلیبی، ملحدان و دیکتاتورها» مبارزه کنند.

 

داعش: اردوغان خائن است/ ملت ترکیه! علیهِ این «ملحد» قیام کنید

 

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از انتخاب ، داعش همچنین دولت ترکیه را به تسخیر استانبول تهدیدکرد.این ویدئو توسط پایگاه اینترنتی «سوسکون مدیا» ترکیه و «پوبلیکا» جمهوری آذربایجان بازنشر شده است.

پیام ویدیویی داعش نشان می دهد یک جنگجوی ترک زبان ، همراه با دو تن دیگر، اردوغان را به اجازه دادن به آمریکا برای بمباران مسلمانان متهم می کند.شش فروند جت جنگنده اف-16 هفته گذشته وارد یک پایگاه هوایی ترکیه شد و ماموریت های پروازی خود را علیه داعش بر فراز سوریه آغاز کرد.


در این ویدئو که به صورت حرفه ای تصویربرداری و با استفاده از تصاویر آرشیوی مربوط به دیپلماسی ترکیه، مونتا‍ژ شده است، یکی از به اصطلاح «امرای» گروه تکفیری صهیونیستی داعش، به زبان ترکی استانبولی تهدید علیه ترکیه را اعلام کرده است.

این عنصر داعش که به گفته خودش در سال گذشته از ترکیه به گروه تکفیری صهیونیستی داعش ملحق شده است، در تهدید دولت ترکیه ، متحد سابق این گروه تروریستی ، مردم ترکیه را به یاری به اصطلاح «خلافت» فرامی خواند.

این عنصر داعشی با تقبیح رجب طیب اردوغان ، رییس جمهوری ترکیه بخاطر ملحق شدن به ائتلاف تحت رهبری آمریکا افزوده است : «کمال آتاتورک لائیک آمد و با انکار ادیان ، تبلیغات لائیسم را پیش برد. سپس اردوغان آمد و خیانت کرد و به شریعت خداوند عمل نکرد. او با آمریکا و یهودی ها و صلیبیون و  دوستی کرد.

اردوغان ترکیه را به پ.ک.ک. نژادپرست و صلیبی ها فروخت و شما را برده آمریکا کرد و تمامی ارزشها را فروخت.»

در این ویدئوی منتشر شده توسط داعش که توسط رسانه های ترکیه نیز بازنشر شده ، تاکید شده است : «ای ملت ترکیه ، بدون اتلاف وقت علیه این ملحدها و صلیبی ها و کسانیکه شما را فریب داده و برده خود کرده اند، قیام کنید.»

گفتنی است دولت ترکیه تا چندی پیش از گروه تکفیری صهیونیستی داعش علیه دولت سوریه استفاده می کرد.

پربیننده ترین خبرها