ماجرای 16 بیمارِ ایدزیِ داعش

ماجرای 16 بیمارِ ایدزیِ داعش
سه شنبه 27 مرداد 1394 - 21:43

اطلاعات به دست آمده از یکی از بیمارستان های عمومی شهر میادین در حومه شمالی شهر دیر الزور در شرق سوریه، از ابتلای دستکم 16 تن از عناصر داعش به ایدز و قرنطینه شدنِ آنان در بیمارستان حکایت دارد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، درز اطلاعاتی محرمانه مبنی بر مبتلا شدن 16 تن از عناصر داعش از افرادی که "مهاجران" خوانده می شوند، موجی از هرج و مرج در میان سران و مسئولان دینی داعش را سبب شد.

منابع آگاه به سایت رأی الیوم گفتند: بیماریی که حاکمیت داعش در منطقه الشرقیه در سوریه را به لرزه انداخت، از طریق دو زن به داعش منتقل شد که برای جهاد نکاح، از شمال آفریقا آمده بودند. این دو زن که ناقل بیماری ایدز بودند، پس از معاشرت با مردان داعش وقتی متوجه شدند مسؤولان این گروه با انتشار نام و عکسشان، آن ها را تحت پیگرد قرار داده اند، به ترکیه گریختند.

گروه تروریستی داعش، هفته جاری یک پزشک سعودی را در منطقه الشدادی در جنوب الحسکه واقع در شمال شرقی سوریه اعدام کرد. این پزشک، به همراه دو زنِ ربوده شدۀ ایزدی به این دلیل اعدام شد که اطلاعاتی مربوط به ابتلای پنج داعشی به بیماری ایدز را فاش کرده بود.

به گفتۀ منابع موثق، پس از آن که پزشکِ اعدام شده اطلاعات مربوط به مبتلایان به ایدز را منتشر کرد، والیِ داعشی حسکه دستور داد که افراد مبتلا به ایدز را در فهرست انتحاری هایی قرار دهند که عملیات انفجاری انجام می دهند تا به زودی از شر آن ها خلاص شوند.

26

 

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها