آموزش نظامی یهودیان مغربی در فلسطین اشغالی

آموزش نظامی یهودیان مغربی در فلسطین اشغالی
چهارشنبه 28 مرداد 1394 - 13:04

رژیم صهیونیستی در حال ارائه آموزش های مختلف از جمله آموزش نظامی به شهروندان یهودی کشور مغرب است، تا آنها را به کوچ به سرزمین های اشغالی ترغیب کند.

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، شماری از یهودیان مغرب در برنامه آموزش نظامی که زیر نظر ارتش رژیم صهیونیستی برگزار می شود، شرکت دارند.
روزنامه صهیونیستی عبری زبان «جروزالیم پست» با انتشار تصاویری از یهودیان مغربی که به فلسطین اشغالی مهاجرت کرده اند، اذعان کرد که این افراد از طریق ایتالیا به فلسطین اشغالی وارد شده اند.
به نوشته این روزنامه، چند هفته پیش 30 تن از این افراد برای آموزش های مختلف در تل آویو ساکن شدند. این افراد در برنامه های روزانه خود از «دیوار ندبه»، قبر تئودر هرتزل، موسس رژیم صهیونیستی و برخی از موزه ها بازدید کردند.
یکی ازمسوولان صهیونیستی در این خصوص اعلام کرد که این برنامه تابستانی عالی ترین سطح برنامه یهودیان به شمار می رود.
از سوی دیگر "خدیجه الریاضی" فعال حقوقی مغربی در این خصوص گفت: یهودیان در مغرب مانند هر شهروند دیگر از حقوق کامل برخوردارند و مسوولیت های یکسانی دارند.

وی افزود: مبارزه با عادی سازی رابطه با رژیم غاصب صهیونیستی وظیفه همه ملت های جهان صرف نظر از دین و رویکردهای سیاسی آنهاست.

این فعال حقوقی خاطرنشان کرد، حمایت از حقوق ملت فلسطین و مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی در چارچوب مخالفت با عادی سازی رابطه با این رژیم صورت می گیرد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها