ویدیو؛ ادامه پیشروی ارتش عراق در رمادی و فلوجه

پنج‌شنبه 29 مرداد 1394 - 22:02

نیروهای ارتش و بسیج مردمی همچنان به سوی مراکز شهرهای فلوجه و رمادی پیشروی می کنند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، نوزده عضو داعش در حمله هوائی ارتش عراق به گروهی از اعضای این گروه تروریستی در روستای البونجم در شمال شهر طوزخورماتو استان کرکوک و 11 عضو دیگر در مناطق التأمیم و الملعب نزدیک شهر رمادی مرکز استان الانبار کشته شدند.

همچنین ارتش و بسیج مردمی توانستند 7 دستگاه خودروی بمب گذاری شده داعش را منهدم کنند و منطقه ابوجراد را در جنوب پالایشگاه نفتی بیجی استان صلاح الدین از تروریست ها پاکسازی کنند.

ارتش و بسیج مردمی در نزدیکی شهر فلوجه به سختی با تروریست ها درگیر شده اند و تلاش می کنند که پل استراتژیک الکنطره را به کنترل خود دربیاورند.

خبرنگار شبکه خبری العالم در عراق امروز پنجشنبه اعلام کرد: ارتش و بسیج مردمی پس از درگیری های سنگین توانستند ساختمان اداره راهنمائی و رانندگی و منطقه الزیتون را از تروریست ها پاکسازی کنند و صدها بمب کارگذاشته شده در خیابان ها را خنثی کردند.

خبرنگار العالم افزود: تروریست های داعش قبل از عقب نشینی به سوی مراکز شهرهای رمادی و فلوجه مناطقی را که به مواضع خود تبدیل کرده بودند ، بمب گذاری یا منفجر کردند .
مسئولی نظامی در مصاحبه با العالم گفت : درگیری ها سنگین است و ما دیروز صبح 2 خانه را که تروریست ها در آن پنهان شده بودند ، تخریب کردیم و 4 نفر از آنها را به هلاکت رساندیم و ما همچنان پیشروی می کنیم و فاصله زیادی تا پیروزی نهائی نداریم .
مسئول نظامی دیگری گفت : ما در مناطق الکرمه و الصقلاویه به خوبی پیشروی می کنیم و پیشروی ما به سوی فلوجه نیز خوب است .
داعش خانواده هائی را که در رمادی و فلوجه مانده اند ، محاصره کرده است و مانع خروج آنها از این شهرها می شود تا ازآنان به عنوان سپر انسانی استفاده کند .

MKH-20-07:50

 

 

 

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها