اولين تصاوير امير سابق قطر در تعطيلات

اولين تصاوير امير سابق قطر در تعطيلات
شنبه 31 مرداد 1394 - 14:02

رسانه هاي گروهي اولين تصاوير امير سابق قطر را درحال گذراندن تعطيلات در كشور كرواسي منتشر كردند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم  حمد بن خلیفه آل ثانی امیر میلیاردر سابق قطر با کلاه فرنگی و تی شرت در حال گردش در کرواسی مشاهده شده است.
این نخستین تصاویری است که از امیر بازنشسته قطر منتشر می شود. وی در این تصاویر در حال گردش در خیابانهای شهر تاریخی دوبروفینک کرواسی است.
حمد بن خلیفه اولین حاکم عرب حوزه خلیج فارس است که از قدرت به طور داوطلبانه به نفع فرزندش کنار رفت.
روزنامه دیلی میل انگلیس در گزارش مصور خود آورده است: امیر سابق که بین سالهای 1995 تا 2013 میلادی در کشور ثروتمند قطر حکومت کرد، سوار بر قایق تفریحی مجلل خود (Katara) وارد کرواسی شد. او این قایق را در سال 2010 میلادی به مبلغ 300 میلیون یورو خریداری کرد که بزرگترین قایق تفریحی جهان به شمار می رود.
در عرشه این کشتی تفریحی یک فروند بالگرد مشاهد شده است. یک قایق همراه از نوع 24M با نام (Katara II) نیز به همراه قایق تفریحی امیر سابق قطر دیده شد.
70 پرسنل و کارمند علاوه بر همراهان و نیروهای امنیتی و خدم و حشم، امیر 63 ساله سابق قطر را همراهی می کنند.
برپایه این گزارش، شیخ حمد در شهر یاد شده در کرواسی گردش کرده و از تعدادی از فروشگاههای تجاری دیدن کرد و سپس نهار خود را در یکی از رستوران های شهر خورد.
گمان می رود که ثروت شخصی امیر سابق قطر بیش از 2 میلیارد و 400 میلیون دلار باشد. شیخ حمد بر کشور قطری حکمرانی می کرد که سرمایه گذاریهای خارجی آن حدود یکصد میلیارد دلار است. او سرانجام با یک سخنرانی هفت دقیقه ای در شبکه تلویزیونی رسمی قطر به نفع فرزندش "تمیم" کنار رفت و گفت: زمان برای نسل جدید فرار سیده است.

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها