داعش کودکان را پخت و به مادرانشان خوراند!

شنبه 31 مرداد 1394 - 17:23

یکی از آوارگان ایزدی تأکید کرد که عناصر گروه تروریستی داعش در اقدامی وحشیانه پس از کشتن چند کودک، آنها را پختند و به مادرانشان خوراندند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "بیزی سیدو قاسم" از زنان آواره ایزدی اهل سنجار که قبلا در اسارت گروه تروریستی داعش بود، اظهار داشت: به ما غذایی دادند که در آن گوشت بود. من گفتم که به دلیل بیماری نمی توانم گوشت بخورم ولی دیگر زنان همراه من غذایشان را خوردند.
وی افزود: زنان پس از خوردن غذا از عناصر داعش خواستند که فرزندانشان را نیز به آنها بدهند تا در کنار هم غذا بخورند؛ ولی عناصر داعش به زنان گفتند که آنها هم اکنون فرزندان خودشان را خوردند.
این زن ایزدی ادامه داد: یکی از عناصر داعش با موبایل خود فیلم سربریدن آن کودکان و تکه تک کردن آنها و پختنشان را به زنان نشان داد.
گزارشگر شبکه ام تی وی  تأکید کرد: این یکی از ماجراهای ترسناکی است که آوارگان ایزدی اردوگاه "نوروز" در استان حسکه در دل دارند.
"هدی حاجی" یک آواره ایزدی دیگر از اهالی سنجار اظهار داشت: همسرم و پسرعموهایش ما را به مکانی امن منتقل کردند، سپس بازگشتند تا به خانواده های دیگر کمک کنند. ولی همسرم نتوانست به بقیه خانواده ها کمک کند زیرا به اسارت داعشی ها درآمد و اکنون یک سال است که هنوز در اسارت قرار دارد.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها