ارتش مواضع خود را در حومه حماه و ادلب تثبیت کرد + فیلم

يکشنبه 1 شهريور 1394 - 20:17

حماه (العالم) – خبرنگار شبکه العالم در سوریه، از تثبیت مواضع ارتش این کشور در حومه حماه و ادلب و ادامه عملیات ارتش و حمله به مواضع تروریست ها در این مناطق خبر داد.

ارتش سوریه همچنین در حال تثبیت مواضع دفاعی خود در روستاهای آزاد شده ای است که اواخر هفته گذشته آنها را از تروریست ها بازپس گرفت.

نبرد ارتش با گروه های تروریستی در سهل الغاب در حومه حماه ادامه دارد و پس از برهم خوردن معادله نظامی در منطقه یاد شده به عنوان حلقه وصل تا حومه ادلب، ارتش سوریه با شدت بخشیدن به عملیات نظامی خود مراکز تجمع افراد مسلح در مناطق فریکه، تل الکفیر، الصحن، مرج الزهور، السرمانیه، ترمله و عین لاروز واقع در منطقه بین حومه حماه و ادلب را هدف قرار داد.
یک مسوول نظامی سوری در گفت وگو با خبرنگار العالم ابراز داشت: عملیات نظامی برای بازپس گیری مناطقی که چندی پیش در ادلب و حومه آن به دست تروریست ها افتاد، تا بازپس گیری تمامی مناطق از دست رفته ادامه خواهد داشت.
آتشبار ارتش سوریه در حال پوشش دادن به شهرک قرقور در شمال سهل الغاب و ایستگاه حرارتی زیزون و شهرک الزیادیه در شرق است و همزمان با آن عملیات نظامی در محور غربی سهل الغاب در حال کامل شدن است و ارتش با توپخانه خود مواضع تروریست ها را در البحصه و فورو و الشیخ سندان هدف قرار می دهد.
یکی از مسوولان نظامی سوری به خبرنگار العالم گفت: ارتش بر مناطق مختلف تسلط یافته و آنها را از لوث تروریستها پاکسازی کرده است. تا کنون شهرکهای الزیاره، و تل واسط و المنصوره آزاد شده اند و عملیات نظامی به سمت قرقور و ایستگاه حرارتی و مناطق از دست رفته در ادلب برای پاکسازی آن از لوث تروریستها ادامه دارد.
ارتش سوریه با توجه به ماهیت جغرافیایی منطقه می بایست تاکتیک های خاصی را با استفاده از نیروهای وِیژه بکار ببرد. این نیروها تاکید کردند که عملیات ارتش تا پاکسازی مناطق یاد شده از لوث تروریست ها ادامه خواهد یافت.

پربیننده ترین خبرها