کشته شدن دوقلوهای آلمانی درعملیات انتحاری داعش + تصاویر

کشته شدن دوقلوهای آلمانی درعملیات انتحاری داعش + تصاویر
دوشنبه 2 شهريور 1394 - 09:34

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ، در میان اعضای خارجی داعش، آلمان یکی از کشورهایی است که بیشترین تعداد نیروی افراطی را در این گروه تروریستی دارد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ، "توماس دی مایزیر،" وزیر کشور آلمان،  اعلام کرد، بیش از صد تبعه آلمانی که به داعش ملحق شده بودند، در عملیات و حملات مختلف جان خود را از دست داده‌اند.

در این میان نام برادران دوقلوی آلمانی نیز به چشم می‌خورد. این برادران 25 سال داشتند و یکی از آنها در جنگ افغانستان لباس نظامی ارتش آلمان را بر تن داشت. زمانیکه این برادران در عملیات انتحاری داعش کشته شدند، تصویر آنها در مجله اینترنتی این گروه تروریستی منتشر و از سوی تروریستها مورد تجلیل قرار گرفت.

 

یکی از برادران دوقلو – ایستاده در وسط – ساعاتی پیش از کشته شدن در حمله انتحاری

 

" دی مایزیر" از اقدامات کشورش برای مقابله با سفر شهروندان آلمانی به عراق و سوریه برای پیوستن به داعش خبر داد.

وی در این باره گفت: حدود 100 شهروند آلمانی عضو داعش از ابتدای فعالیت این گروه تروریستی در سوریه و عراق کشته شده‌اند. همچنین از آغاز سال ۲۰۱۲ (1390) دست‌کم 700 آلمانی با هدف پیوستن به داعش، به مناطق جنگی عراق و سوریه رفته‌اند. نزدیک به یک سوم این افراد در مدت یاد شده، دوباره به آلمان بازگشته‌اند که خود موجب نگرانی بسیار است.

"دی مایزیر" درباره اقدامات بازدارنده جهت جلوگیری از سفر شهروندان آلمانی به مناطق جنگی عراق و سوریه گفت: همزمان با اتخاذ اقدامات علیه فعالیت‌های افرادی که از جنگ در کنار داعش بازگشته‌اند، هم اکنون سفر به این مناطق ممنوع شده است.

مقامات امنیتی آلمان 600 مورد تحقیق و بازجویی درمورد بیش از 800 نفر از متهمان به عمل آمده است.
 

پربیننده ترین خبرها