تیراندازی در عروسی؛ ماه عسل در زندان!

تیراندازی در عروسی؛ ماه عسل در زندان!
دوشنبه 2 شهريور 1394 - 19:24

العالم - مدیر اداره امنیت عمومی اردن هشدار داد؛ هر دامادی که در جشن عروسی‌اش گلوله شلیک شود، ماه عسل خود را در زندان خواهد گذراند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، به دنبال هدف گلوله قرار گرفتن 5 کودک اردنی در جشن ها و صدور دستورات وزیر کشور اردن برای مقابله با قانون شکنی در مناسبت ها، مدیر اداره امنیت عمومی این کشور هشدار داد که در هر جشن عروسی که گلوله شلیک شود، داماد ماه عسل خود را در زندان خواهد گذراند.

به نوشته رای الیوم، عاطف السعودی مدیر اداره امنیت عمومی اردن هشدار داد: براساس دستورات وزیر کشور برای مقابله جدی با کسانی که استفاده غیرقانونی از سلاح گرم می کنند، ماموریت اتخاذ و اجرای تدابیر نظارتی و میدانی در خصوص خرید و فروش، حمل و استفاده از سلاح گرم را آغاز کرده است.

روزنامه رای الیوم می افزاید: دستورات کلی در این زمینه از سوی کاخ پادشاهی به دولت اردن اعلام شده تا تدابیری کارآمد و فوری برای مقابله با پدیده شلیک گلوله در جشن های عروسی اتخاذ شود.

به دنبال انتشار نوار ویدیویی کشته شدن یک کودک با سلاح کمری یکی از نزدیکانش در یک مراسم عروسی، موضوع مقابله جدی با استفاده غیرقانونی از سلاح گرم، بار دیگر به صورت گسترده در اردن مطرح شد.

خاطرنشان می شود که اواخر هفته گذشته چهار کودک دیگر در یک جشن عروسی هدف گلوله هایی قرار گرفتند که شرکت کنندگان در این مراسم برای بیان شادی خود، شلیک کردند.

مدیر اداره امنیت عمومی اردن گفت: برای مقابله با این پدیده تدابیر متعددی در چند محور مشتمل بر جمع آوری اطلاعات، عملیات میدانی امنیتی برای توقیف حمل کنندگان غیر قانونی سلاح و فعالیت رسانه ای برای ایجاد آگاهی عمومی در این زمینه، اتخاذ شده است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها