مردم دمشق از تروریستها نمی‌ترسند + فیلم

پنج‌شنبه 5 شهريور 1394 - 09:35

اهالی دمشق با وجود ادامه حملات تروریست ها و خمپاره هایی که به مناطق مختلف این شهر شلیک می شود، به زندگی عادی خود ادامه می دهند.

خبرنگار شبکه العالم از دمشق گزارش داد، صدای خمپاره ها و گلوله هایی که تروریست های به صورت کورکورانه به مناطق مختلف پایتخت سوریه شلیک می کنند، درآسمان دمشق به گوش می رسد و این حملات روزانه جان ده ها شهروند اعم از زن و کودک را می گیرد.

تروریست ها منازل شهروندان سوری را در دمشق هدف قرار  می دهند و حتی مساجد از این حملات درامان نیستند، به عنوان نمونه مسجد " شيخ محي الدين ابن عربي " از جمله مساجدی بود که هدف این حملات قرار گرفت.

یک شهروند سوری به خبرنگار شبکه العالم گفت مردم سوریه تا این لحظه مقاوم هستند و در کنار دولت با تروریست ها مبارزه می کنند و خمپاره ها و گلوله هایی که به سوی دمشق شلیک می شود، نشان دهنده ناتوانی گروه های مسلح است که شهروندان و اماکن عمومی و مساجد و منازل را هدف قرار می دهند.

براساس این گزارش، حملات علیه مناطق شهروندان بر روند طبیعی زندگی در مناطق مختلف دمشق تاثیر نگذاشته است و زندگی عادی در خیابان های شهر دمشق و رفت و آمد در بازارها جریان دارد.

شماری از مغازه داران نیز به خبرنگار العالم گفتند که به فعالیت خود ادامه می دهند و از حملات تروریست های مسلح ترسی ندارند، علیرغم اینکه بازار و مغازه های آنان بارها در معرض حملات تروریست ها قرار گرفته است. آن ها حمایت خود را از دولت سوریه در مقابله با تروریست ها اعلام کردند.

" حسام زيدان " خبرنگار العالم گزارش داد که علیرغم ادامه حملات گروه های مسلح علیه مناطق مختلف دمشق، مردم به زندگی عادی خود ادامه می دهند و با اراده خود گلوله ها و خمپاره ها را به چالش می کشند.

پربیننده ترین خبرها