اعتراض زنان یمنی به جنایت های عربستان

اعتراض زنان یمنی به جنایت های عربستان
پنج‌شنبه 5 شهريور 1394 - 14:04

زنان یمنی با برپایی تجمعی در پایتخت این کشور جنایت های وحشیانه علیه مردم یمن را محکوم کردند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، سایت خبری " انصارالله" در گزارشی نوشت زنان معترض دراین تجمع، ضمن محکوم کردن جنایت های ضد بشری داعشی های نظام سعودی ضد زنان و کودکان شهروندان یمنی در استان تعز تاکید کردند که دین و عقل و عرف این گونه جنایت ها را محکوم می کند.

مراکز آموزشی پایخت یمن نیز حمله به کادر آموزشی در استان عمران را محکوم کردند و شورای امنیت، سازمان ملل و  سازمان های حقوق بشر بین الملل را مسؤول این جنایت ها دانستند.

زنان شرکت کننده دراین تجمع ها، همچنین بر مقاومت و پایداری در برابر این تجاوزگری ها تاکید کردند.

* تجمع اعتراض آمیز کادرآموزشی در الحدیده

درهمین ارتباط ، کارکنان و پرسنل بخش آموزشی و تربیتی در استان الحدیده صبح دیروز (چهارشنبه) با برگزاری تجمعی ، جنایت های جنگنده های متجاوز سعودی با حمایت های آمریکا و رژیم اسرائیل را محکوم کردند.

شرکت کنندگان در این تجمع اعتراض آمیز حملات جنگنده های متجاوز سعودی علیه زیرساخت ها و مراکز آموزشی و تربیتی و دانشگاه ها را محکوم کردند.

* تجمع اعتراض آمیز قبایل منطقه " جهران " در " ذمار"

قبایل منطقه جهران در استان ذمار یمن نیز صبح دیروز (چهارشنبه) طی تجمعی، ادامه تجاوز آمریکا و عربستان سعودی به یمن و کشتار مردم یمن و از بین بردن زیرساخت ها و تاسیسات در یمن را محکوم کردند.

شرکت کنندگان دراین تجمع ضمن تاکید بر پایداری و مقاومت خود در مقابله با جنگنده های متجاوز عربستان و آمریکا، آمادگی خود را برای ایستادگی در کنار ارتش یمن و کمیته های انقلابی و مقابله با تجاوزگری های عربستان سعودی و هم پیمانانش به هر قیمتی اعلام کردند.

 

پربیننده ترین خبرها