44 کشته در نبرد تروریست‌ها در حومه حلب

44 کشته در نبرد تروریست‌ها در حومه حلب
پنج‌شنبه 5 شهريور 1394 - 18:17

در جریان درگیری عناصر داعش با تروریست های سایر گروههای مسلح در حومه حلب که به اشغال شماری از روستاهای این منطقه از سوی داعش انجامید، 30 عنصر داعش و 14 تروریست دیگر کشته شدند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، منابع مخالفان مسلح سوریه اعلام کردند گروهک تروریستی داعش از چند محور حملات خود را برای اشغال روستاهای حومه حلب آغاز کرد و توانست روستاهای حربل و صندف در نزدیکی مارع و روستاهای حرجله و دلحه در مرز با ترکیه را به اشغال درآورد.

سایت رأی الیوم به نقل از خبرگزاری آناتولی ترکیه نوشت: گروههای مسلح مخالف دولت اقدام به ارسال استحکامات و نیروهای کمکی برای حفظ کنترل این روستاها نمودند و توانستند روستای حرجله و بخشی از روستای صندف و کلیه مناطق تحت اشغال این گروهک در اطراف روستای مارع را بازپس بگیرند.

درگیری ها در روستاهای حربل، صندف و دلحهف همچنان در جریان است و گروههای مخالف در تلاش برای بازپس گیری آنها هستند.

از سوی دیگر، گروهک داعش بامداد امروز یک خودروی بمب گذاری شده را در شهر مارع منفجر کرد که به زخمی شدن شماری از شهروندان از جمله زنان و کودکان انجامید.

در همین حال بر اثر اصابت خمپاره تروریست ها به مناطقی از دمشق پایتخت سوریه، امروز پنج شنبه هفت شهروند زخمی شدند.

به نوشته خبرگزاری رسمی سوریه "سانا" یک فرمانده پلیس سوریه اعلام کرد، گروههای تروریستی مستقر در منطقه جوبر، صبح امروز مناطق مسکونی شهر دمشق را با خمپاره هدف قرار دادند که منجر به زخمی شدن هفت شهروند عادی و تخریب چند منزل گردید.
 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها