کشته شدن 36 داعشی در الانبار و صلاح الدین

کشته شدن 36 داعشی در الانبار و صلاح الدین
جمعه 6 شهريور 1394 - 13:51

جنبش النجباء در عراق از کشته شدن 36 نفر از عناصر گروه تروریستی داعشی و انهدام دو خودروی زرهی آنها در استان های الانبار و صلاح الدین این کشور خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، جنبش النجباء در بیانیه خود آورده است: نیروهای این جنبش با کمک نیروهای امنیتی و نیروهای داوطلب مردمی، منطقه تل ابوجراد در شهر بیجی را به کنترل کامل درآورد و دو دستگاه خودروی زرهی تروریست ها را در این منطقه منهدم کرد.

این بیانیه افزود: نیروهای جنبش النجباء همچنین توانستند نفوذ عناصر تروریست داعش از منطقه الصینیه به منطقه بیجی را خنثی کرده و حدود 20 نفر از آنها را بکشند.

براساس این بیانیه، نیروهای جنبش النجباء حملات گسترده تروریست ها را که با استفاده از خودروهای بمب گذاری شده، عاملان انتحاری و آتش توپخانه صورت گرفته بود خنثی کردند، و بیش از 13 داعشی را کشتند و دو خودروی آنها را منهدم کردند.

در این بیانیه که یک نسخه آن در اختیار سایت السومریه نیوز قرار گرفت، آمده است: یگان تک تیراندازهای مقاومت اسلامی جنبش النجباء موفق شد سه تروریست داعش را در منطقه الکرمه از پای درآورد.

در همین حال، نیروهای بسیج مردمی عراق از بازداشت"حسن علاوی الکربولی" سرکرده بارز گروه تروریستی داعش در یک عملیات غافلگیرانه در منطقه کرمه در فلوجه واقع در غرب الرمادی خبر دادند. 

عملیات نظامی نیروهای عراقی برای بیرون راندن داعش از مناطق تحت اشغال آنها در عراق همچنان ادامه دارد.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها