هشدار قسام به صهیونیستها: صبر ما نامحدود نیست

جمعه 6 شهريور 1394 - 15:03

غزه (العالم) گردان های عزالدین قسام شاخه نظامی حماس هشدار داد در صورتی که رژیم صهیونیستی براساس شروط آتش بس، به اقدامات تجاوزگرانه و محاصره نوار غزه پایان ندهد، صبر مقاومت فلسطین چندان ادامه نخواهد داشت.

خبرنگار شبکه العالم از غزه گزارش داد: گروههای مقاومت فلسطین خواستار آن هستند که فرصتی طولانی برای آتش بس به رژیم اشغالگر داده نشود، و آنان بر ضرورت پایان دادن به محاصره غزه تأکید دارند.

جمیل مزهر، عضو کمیته مرکزی جبهه خلق برای آزادی فلسطین در گفتگو با شبکه العالم تصریح کرد: تجاوز وحشیانه رژیم صهیونیستی نتوانست اراده پایداری و مقاومت را در ملت فلسطین در هم بشکند و ملت فلسطین قوی تر و متحدتر از گذشته به مبارزه ادامه می دهد و نباید به اشغالگران هیچ گونه فرصتی برای آتش بس طولانی مدت داد.

مزهر تأکید کرد: گروههای فلسطینی باید قبل از هر چیز، بر دیدگاه و استراتژی محوری فلسطینی ها یعنی تأکید بر مقاومت حفظ ارزش های ثابت قضیه فلسطین و حقوق ملی خودشان، اصرار داشته باشند.

یک سال از توافق آتش بس می گذرد اما رژیم صهیونیستی به هیچ کدام از شروط آن از جمله بازگشایی بندر و فرودگاه غزه و بازگشایی گذرگاهها و پایان دادن به محاصره این منطقه پایبند نبوده است.

ابو طارق سخنگوی نظامی گردان های عز الدین قسام نیز در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: عدم اجرای شروط آتش بس و پایان ندادن به محاصره ظالمانه نوار غزه، پیامدهای سنگینی برای فلسطینی ها خواهد داشت.

کارشناسان مختلف از جمله خود کارشناسان رژیم صهیونیستی اذعان دارند که سران رژیم اشغالگر در دستیابی به اهدافشان در حمله به نوار غزه ناکام بوده اند، زیرا تجاوز و تهدیدات رژیم صهیونیستی همچنان ادامه دارد و رژه گردانهای مسلح مقاومت و آمادگی نیروهای آن برای رویارویی با اشغالگران در آینده نشان دهنده آن است که توافق آتش بس همچنان ناپایدار است و بیم انفجار میدانی اوضاع می رود.

احمد المدلل از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز به خبرنگار العالم گفت: در صورتی که موارد نقض آتش بس و تجاوزکاری های رژیم صهیونیستی ادامه یابد، صبر مقاومت به سر خواهد آمد و ما تأکید می کنیم که همگان به ویژه رژیم صهیونیستی بندهای آتش بس را اجرا کنند و این رژیم باید به اشغال نوار غزه پایان دهد.

پربیننده ترین خبرها