آخرین مراحل آزادسازی زبدانی+فیلم

چهارشنبه 11 شهريور 1394 - 15:01

ريف دمشق (العالم)- ارتش سوریه و نیروهای مقاومت درصدد یکسره کردن درگیری ها در شهر زبدانی هستند، به گونه ای که اکنون عناصر مسلح را در منطقه ای به وسعت کمتر از یک کیلومتر محاصره کرده‌اند.

"دارین فضل" خبرنگار شبکه العالم از زبدانی گزارش داد، اکنون این شهر در مرحله آزادسازی قرار دارد و این تصمیم اتخاذ شده است که عملیات ارتش و نیروهای مقاومت علیه تروریست ها تا آخرین لحظه ادامه یابد.
موضوع جدید در این درگیری ها این است که مراکز و پایگاه های عناصر مسلح در تیر رس نیروهای ارتش قرار گرفته است.
نیروهای ارتش سوریه اکنون در حال استقرار مجدد در منطقه و تثبیت حضور خود در مناطق آزادشده از دست تروریست ها هستند، که به این ترتیب عرصه بر تروریست ها هر چه بیشتر تنگ می شود.
منطقه الجسر و خیابان اصلی و برخی دیگر از مناطق و ساختمان ها از جمله ساختمان کلیسا مناطقی هستند که نیروهای ارتش و مقاومت در آنها موضع گرفته اند.
عناصر مسلح پس از فرار از برخی مناطق، تجهیزات خود از جمله مواد منفجره را رها کرده و دچار سردرگمی شده اند، به گونه ای که اجساد کشته های خود را زمین گذاشته و فرار می کنند.
منابع نظامی اعلام کردند که بسیاری از عناصر تروریست در این درگیری خود را تسلیم نیروهای ارتش و مقاومت کرده اند.
همچنین، این منابع به خبرنگار العالم تاکید کردند که در این عملیات شمار زیادی از تروریست ها کشته شده اند و مواضع مختلفی به تصرف نیروهای ارتش در آمده که دستاوردهای مهمی برای ارتش و نیروهای مقاومت به شمار می رود.

پربیننده ترین خبرها