خلفان: قرضاوی، العریفی و القرنی قاتل هستند

خلفان: قرضاوی، العریفی و القرنی قاتل هستند
جمعه 13 شهريور 1394 - 12:30

العالم - معاون رئیس پلیس دبی با حمله شدید به تعدادی از مبلغان مذهبی از جمله یوسف القرضاوی و العریفی و القرنی، آنها را مسئول کشتار و ویرانی در برخی کشورهای عربی دانست.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "ضاحی خلفان" در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی توییتر "اعضای نادان" گروه اخوان المسلمین را در پس پرده مشکلات کنونی در کشورهای عربی دانست.

خلفان افزود: "بارها و بارها نسبت به قیام علیه حاکمان در انقلابهای بهار عربی به خاطر خطرات ناشی از آن هشدار داده بودم. کینه توز ترین ها علیه من، اخوانی ها بودند.

به گزارش شبکه سی ان ان، خلفان در صفحه خود در شبکه توییتر همچنین نوشت: کشورهای حامی گروه اخوان المسلمین همان کشورهایی هستند که منطقه را ملتهب کرده و با برافروختن آتش و انفجارها مردم را آواره کردند؛ به گونه ای که جنازه برخی نیز در سواحل دریاها در جهان پیدا شد.

خلفان درباره مبلغانی مانند یوسف القرضاوی، محمد العریفی و عوض القرنی و افراد مشابه آنان هشدار داد و گفت: تا زمانی که از این افراد شرور اینجا و آنجا استقبال می شود، خطرشان نیز وجود دارد. آنها را هرجا که یافتید، بزنید.

وی در راستای حملات خود به مبلغان مذهبی گفت: درباره نادانی القرضاوی همین بس که معتقد است با شرکت در یک قسمت از برنامه الجزیره قطر و فریاد فلان حاکم را بکشید و تظاهرات کنید، می تواند دولتها را یک شبه سرنگون کند.

خلفان گفت: العریفی کم سن و سال است که دستخوش هیجان می شود، از تدبیر برخوردارنیست. فکر می کرد که اگر بگوید جهاد کنید، این جهاد در راه خدا خواهد بود و اینگونه داعش را به وجود آورد.

پربیننده ترین خبرها