اسقف فلسطینی: در مقابل آپارتاید تسلیم نمی شویم

اسقف فلسطینی: در مقابل آپارتاید تسلیم نمی شویم
جمعه 13 شهريور 1394 - 20:16

رییس اسقف های سبسطیه روم ارتدکس با اشاره به سیاستهای جنایتکارانه آپارتاید رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین، تأکید کرد که ما در مقابل این سیاستها تسلیم نمی شویم.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العلام، به نقل از "مرکز اطلاع رسانی فلسطین" اسقف "عطا الله حنا" در ملاقات با هیات فرانسوی در منطقه "بئر عونا" در "بیت جالا" گفت: هر شخصی دارای وجدان و احساس انسانی اقدام های اشغالگران علیه مردم فلسطین که پلیدترین سیاست های نژادپرستانه را علیه آن اجرا می کند ومقدسات و موسسات ما به ویژه در شهر قدس را که اشغالگران قصد بلعیدن کامل آن را دارند، نمی پذیرد. 
وی ادامه داد، ما مسیحیان فلسطین تماشاچی این رویداها نیستیم و ساکت و دست بسته در برابر این تعدی علیه مردم نمی مانیم. ما بخشی از فلسطین مقدس هیتم و به خاک آن عشق می ورزیم و بر اساس ارزش های ایمانی، اخلاقی و ملی از این ملت دفاع می کنیم و همواره از عدالت مساله فلسطین که مردمی تحت اشغال هستند و حقی که برای آن مبارزه می کند و برای آزادی می جنگد، حمایت می کنیم.      
حنا گفت، اشغالگران این سرزمین و پایداری مردم فلسطین و تمسکش به این سرزمین را هدف قرار داده و درختان زیتون را ریشه کن می کنند، آنان می خواهند دیواری بسازند که مدعی اند برای حفظ امنیتشان است اما در واقع دیواری مبتنی بر نژادپرستی، کینه، نفرت، ظلم، تبعیض نژادی و جداسازی برادر و برادر دیگرش است.  

وی تأکید کرد ملت فلسطین می کوشد با آزادی و کرامت در وطنش زندگی کند و حق دارد در برابر ظلم بایستد و ذلت و بی حرمتی با کرامت و حق حیاتش را نپذیرد.

عطا الله حنا با اشاره به سیاستهای جنایتکارانه آپارتاید رژیم اشغالگر علیه ملت فسلطین، تأکید کرد: هزینه هرچه که باشد ما هیچگاه دربرابر این سیاستها تسلیم نمی شویم.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها