حامی گروه تروریستی داعش: پناهجویان را نمی پذیریم

حامی گروه تروریستی داعش: پناهجویان را نمی پذیریم
يکشنبه 15 شهريور 1394 - 18:17

نخست وزیر رژیم صهیونیستی که کمک های بی دریغ به تروریست ها در سوریه می کند از عدم پذیرش پناهجویان سوری در سرزمین های اشغالی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از مهر، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که نمی تواند پناهجویان را در سرزمین های اشغالی بپذیرد.

نتانیاهو این اظهارات را در پاسخ به «اسحاق هرتزوگ» رهبر حزب مخالف خود بیان کرده بود. هرتزوگ اعلام کرد این رژیم باید با توجه به بحران کنونی پناهجویان در اروپا، شمار محدودی از پناهجویان سوری را بپذیرد.

نتانیاهو در جلسه کابینه این رژیم گفت که نمی تواند مهاجران را بپذیرد. وی در ادامه اذعان کرد که بیمارستان های این رژیم به درمان مجروحین ناشی از جنگ در سوریه پرداخته اند.

گفتنی است، «مارین لوپن» رهبر جبهه ملی فرانسه در سخنان هفته پیش خود گفت که سیاست های اتخاذی کشورش موجب بی ثباتی در خاورمیانه در نتیجه سرازیر شدن موج مهاجران به فرانسه و کشورهای اروپایی شده است و در نتیجه اکنون این کشورها باید بهای آن را بپردازند.

لوپن به شبکه تلویزیونی تیوی وان فرانسه گفته بود: اگر بی ثباتی در سوریه رخ نمی داد، بحران کنونی مهاجران هم اتفاق نمی افتاد. همه چیز از همین جا شروع شد .

رهبر سومین حزب بزرگ در فرانسه با اشاره به کمک هایی که اروپا در بحبوحه این مشکل می تواند ارئه کند، تصریح کرد: راه حل بشردوستانه این رخداد این است که سوریه را بی ثبات نکنیم.

رژیم صهیونیستی با حمایت های تسلیحاتی از گروه تروریستی داعش و مداوای تروریست های مجرح، نقش به سزایی در بر هم زدن ثبات سوریه و در نتیجه ایجاد بحران مهاجران ایفا کرده است.

 

حامی تروریستهای داعش : پناهجویان را نمی پذیریم

رژیم صهیونستی هر گاه که گروههای تروریستی در تنگنا قرار گرفته اند حمایت همه جانبه نظامی و درمانی از آنها به عمل آورده است.
 

پربیننده ترین خبرها